Ford Escape II 2.3 eCVT (133 KM) Hybrid crossover 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Escape II 2.3 eCVT (133 KM) Hybrid crossover 5-drzwi

    Ford Escape w wersji II 2.3 eCVT (133 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2007 do 2012 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik hybrydowy o pojemności skokowej 2294 cm³ (2.3L) osiągający maksymalną moc 133 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 168 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów CVT która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 57 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 770 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4437 mm, jest szerokie na 1806 mm, a wysokość jego jest równa 1720 mm. Rozstaw osi na poziomie 2619 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Escape
    Generacja: II
    Seria: Hybrid crossover 5-drzwi
    Modyfikacja: 2.3 eCVT (133 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2007 - 2012
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4437 [mm]
    Szerokość: 1806 [mm]
    Wysokość: 1720 [mm]
    Rozstaw osi: 2619 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1552 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1534 [mm]
    Masa własna: 1650 [kg]
    Prześwit: 218 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1869 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 787 [litr]
    Ładowność: 473 [kg]
    Masa całkowita: 2123 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2186 [kg]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Hybryda - silnik benzynowy i elektryczny
    Pojemność silnika: 2294 [cm³]
    Moc silnika: 98 [kW] | 133 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 168 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 87.5 [mm]
    Skok tłoka: 94.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 250 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.90 [l/100km]
    Zasięg: od 730 do 820 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 57 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10367] korzystająć z tej wiadomości na PW.