Mazda Atenza GJ 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda Atenza GJ 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) Sedan

    Mazda Atenza w wersji GJ 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2012 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2188 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 175 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 420 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 62 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1240 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4860 mm, jest szerokie na 1840 mm, a wysokość jego jest równa 1450 mm. Rozstaw osi na poziomie 2830 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: Atenza
    Generacja: GJ
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2012 - 2014
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4860 [mm]
    Szerokość: 1840 [mm]
    Wysokość: 1450 [mm]
    Rozstaw osi: 2830 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1585 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1575 [mm]
    Masa własna: 1510 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 489 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 489 [litr]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2188 [cm³]
    Moc silnika: 129 [kW] | 175 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 420 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Biturbo
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 94.2 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.00 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 62 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13169] korzystająć z tej wiadomości na PW.