Peugeot 308 T7 1.4 VTi MT (95 KM) SW kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 308 T7 1.4 VTi MT (95 KM) SW kombi

    Peugeot 308 w wersji T7 1.4 VTi MT (95 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2007 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1397 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 136 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 13.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 178 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 896 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4500 mm, jest szerokie na 1815 mm, a wysokość jego jest równa 1554 mm. Rozstaw osi na poziomie 2708 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 308
    Generacja: T7
    Seria: SW kombi
    Modyfikacja: 1.4 VTi MT (95 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2007 - 2011
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4500 [mm]
    Szerokość: 1815 [mm]
    Wysokość: 1554 [mm]
    Rozstaw osi: 2708 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1517 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1531 [mm]
    Masa własna: 1326 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1736 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 508 [litr]
    Ładowność: 594 [kg]
    Masa całkowita: 1920 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1397 [cm³]
    Moc silnika: 70 [kW] | 95 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 136 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 77.0 [mm]
    Skok tłoka: 75.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 13.4 [s]
    Zasięg: od 650 do 1 130 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 178 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Drążek skrętny, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT14832] korzystająć z tej wiadomości na PW.