Hyundai Grandeur TG 2.2 CRDi AT (155 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hyundai Grandeur TG 2.2 CRDi AT (155 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Hyundai Grandeur w wersji TG 2.2 CRDi AT (155 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2005 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2188 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 155 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 343 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 202 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 75 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 949 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4895 mm, jest szerokie na 1849 mm, a wysokość jego jest równa 1491 mm. Rozstaw osi na poziomie 2779 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Hyundai
    Model: Grandeur
    Generacja: TG
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.2 CRDi AT (155 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2005 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4895 [mm]
    Szerokość: 1849 [mm]
    Wysokość: 1491 [mm]
    Rozstaw osi: 2779 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1580 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1565 [mm]
    Masa własna: 1717 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 523 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 523 [litr]
    Ładowność: 563 [kg]
    Masa całkowita: 2280 [kg]
    Średnica zawracania: 12.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2188 [cm³]
    Moc silnika: 114 [kW] | 155 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 343 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 87.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 800 do 2 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.4 [s]
    Zasięg: od 720 do 1 170 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 75 [litr]
    Prędkość maksymalna: 202 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT15953] korzystająć z tej wiadomości na PW.