Audi TT 8J Lift 2.0 TFSI S tronic (211 KM) Roadster 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Audi TT w wersji 8J Lift 2.0 TFSI S tronic (211 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2010 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1984 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 211 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 242 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 764 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4198 mm, jest szerokie na 1842 mm, a wysokość jego jest równa 1358 mm. Rozstaw osi na poziomie 2468 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Audi
    Model
    TT
    Generacja
    8J Lift
    Seria
    Roadster 2-drzwi
    Modyfikacja
    2.0 TFSI S tronic (211 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Roadster
    Lata produkcji
    2010 - 2014
    Liczba miejsc
    2
    Wymiary i masa
    Długość
    4198 [mm]
    Szerokość
    1842 [mm]
    Wysokość
    1358 [mm]
    Rozstaw osi
    2468 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1562 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1548 [mm]
    Masa własna
    1395 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    250 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    250 [litr]
    Ładowność
    340 [kg]
    Masa całkowita
    1635 [kg]
    Średnica zawracania
    10.90 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1984 [cm³]
    Moc silnika
    155 [kW] | 211 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 4 300 do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 1 600 do 4 200 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95, Pb98 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna S-tronic DSG (dwusprzęgłowa)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    10.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    7.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    6.2 [s]
    Zasięg
    od 550 do 980 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    55 [litr]
    Prędkość maksymalna
    242 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT17986] korzystająć z tej wiadomości na PW.