Audi TT 8J Lift 2.0 TFSI S tronic (211 KM) Roadster 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Audi TT 8J Lift 2.0 TFSI S tronic (211 KM) Roadster 2-drzwi

    Audi TT w wersji 8J Lift 2.0 TFSI S tronic (211 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2010 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1984 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 211 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 242 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 764 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4198 mm, jest szerokie na 1842 mm, a wysokość jego jest równa 1358 mm. Rozstaw osi na poziomie 2468 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Audi
    Model: TT
    Generacja: 8J Lift
    Seria: Roadster 2-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 TFSI S tronic (211 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2010 - 2014
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4198 [mm]
    Szerokość: 1842 [mm]
    Wysokość: 1358 [mm]
    Rozstaw osi: 2468 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1562 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1548 [mm]
    Masa własna: 1395 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 250 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 250 [litr]
    Ładowność: 340 [kg]
    Masa całkowita: 1635 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1984 [cm³]
    Moc silnika: 155 [kW] | 211 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 300 do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 600 do 4 200 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna S-tronic DSG (dwusprzęgłowa)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6.2 [s]
    Zasięg: od 550 do 980 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 242 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT17986] korzystająć z tej wiadomości na PW.