Hyundai Santa Fe TM 2.0 e-VGT AT (184 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hyundai Santa Fe TM 2.0 e-VGT AT (184 KM) Crossover

    Hyundai Santa Fe w wersji TM 2.0 e-VGT AT (184 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2018 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1995 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 402 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o ośmu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 71 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4770 mm, jest szerokie na 1890 mm, a wysokość jego jest równa 1680 mm. Rozstaw osi na poziomie 2765 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Hyundai
    Model: Santa Fe
    Generacja: TM
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 2.0 e-VGT AT (184 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2018 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4770 [mm]
    Szerokość: 1890 [mm]
    Wysokość: 1680 [mm]
    Rozstaw osi: 2765 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1638 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1647 [mm]
    Masa własna: 1795 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1995 [cm³]
    Moc silnika: 135 [kW] | 184 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 402 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 750 do 2 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 8
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Pojemność zbiornika paliwa: 71 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT18883] korzystająć z tej wiadomości na PW.