Ford Mustang V Lift Boss 302 5.0 MT (450 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Mustang V Lift Boss 302 5.0 MT (450 KM) Coupe

    Ford Mustang w wersji V Lift Boss 302 5.0 MT (450 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2009 do 2012 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 4951 cm³ (5L) osiągający maksymalną moc 450 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 515 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 277 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 508 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4778 mm, jest szerokie na 1877 mm, a wysokość jego jest równa 1400 mm. Rozstaw osi na poziomie 2720 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Mustang
    Generacja: V Lift
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: Boss 302 5.0 MT (450 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 2009 - 2012
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4778 [mm]
    Szerokość: 1877 [mm]
    Wysokość: 1400 [mm]
    Rozstaw osi: 2720 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1572 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1587 [mm]
    Masa własna: 1647 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 379 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 379 [litr]
    Średnica zawracania: 12.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 4951 [cm³]
    Moc silnika: 331 [kW] | 450 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 515 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Średnica cylindra: 92.2 [mm]
    Skok tłoka: 92.7 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 4.1 [s]
    Zasięg: od 430 do 670 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 277 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2011] korzystająć z tej wiadomości na PW.