[SUV-C] Kuga 2,0 / CR-V 2,2 / Sportage 2,0 / Koleos 2,0 / Tiguan 2,0

Który model wybierasz?

Ford Kuga mk1 2,0 TDCi - 140KM
1
13%
Honda CR-V III 2,2 i-DTEC - 150KM
3
38%
Kia Sportage III 2,0 CRDi - 136KM
3
38%
Renault Koleos 2,0 dCi - 150KM
0
Brak głosów
VW Tiguan I 2,0 TDI - 140KM
1
13%
Razem głosów : 8

[SUV-C] Kuga 2,0 / CR-V 2,2 / Sportage 2,0 / Koleos 2,0 / Tiguan 2,0

06 Lis 2016, 14:13

[SUV-C] Kuga 2,0 / CR-V 2,2 / Sportage 2,0 / Koleos 2,0 / Tiguan 2,0

Podstawowe kryteria zestawienia:
- SUV segmentu C
- silnik diesla o mocy ok. 140KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 2010 roku

Wytypowane modele do zestawienia:
- Ford Kuga mk1 2,0 TDCi - 140KM
- Honda CR-V III 2,2 i-DTEC - 150KM
- Kia Sportage III 2,0 CRDi - 136KM
- Renault Koleos 2,0 dCi - 150KM
- VW Tiguan I 2,0 TDI - 140KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
W przypadku Forda, Renault i VW zastosowano wtryskiwacze piezoelektryczne oraz paski rozrządu.
Należy zwrócić uwagę na cenę pompy wody (AISIN), sprzęgła (Exedy) w Hondzie oraz kół dwumasowych (LUK, Sachs) w Hondzie, Kii oraz Renault.

W VW do końca 2009r. stosowano wadliwą pompę oleju w silniku 2,0 TDI również w wersji CR.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15156
Zdjęcia: 453
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bugatti Chiron Bugatti Chiron
    Ponad 350 km/h w samochodzie ze zdjętym dachem? To brzmi jak koszmar laryngologów. Ale Bugatti Veyron z dachem targa pozwalało na osiągnie takich prędkości. Jednak w przypadku jego następcy nie ma co mówić o ...
    Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie
    Wyniki testu przeprowadzonego przez organizację ADAC nie pozostawiają wątpliwości – nowe samochody z silnikami Diesla mogą przekraczać normy emisji tlenków azotu nawet o 900 procent! Nie powinno więc dziwić, ...

  •