Peugeot 307 I Lift 2.0 HDi MT (136 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 307 w wersji I Lift 2.0 HDi MT (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2005 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 208 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1000 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4357 mm, jest szerokie na 1759 mm, a wysokość jego jest równa 1420 mm. Rozstaw osi na poziomie 2605 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Peugeot
    Model
    307
    Generacja
    I Lift
    Seria
    Cabrio
    Modyfikacja
    2.0 HDi MT (136 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Cabrio
    Lata produkcji
    2005 - 2008
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4357 [mm]
    Szerokość
    1759 [mm]
    Wysokość
    1420 [mm]
    Rozstaw osi
    2605 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1497 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1506 [mm]
    Masa własna
    1653 [kg]
    Prześwit
    120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    417 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    232 [litr]
    Ładowność
    297 [kg]
    Masa całkowita
    1950 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    3450 [kg]
    Średnica zawracania
    11.00 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1997 [cm³]
    Moc silnika
    100 [kW] | 136 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    7.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    6.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    11.0 [s]
    Zasięg
    od 780 do 1 180 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 [litr]
    Prędkość maksymalna
    208 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Pół-niezależne, Belka skrętna
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT20308] korzystająć z tej wiadomości na PW.