MG RV8 I 3.9 MT (190 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • MG RV8 I 3.9 MT (190 KM) Cabrio

    MG RV8 w wersji I 3.9 MT (190 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 1992 do 1995 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3947 cm³ (3.9L) osiągający maksymalną moc 190 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 318 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 217 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 51 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 443 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4010 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1320 mm. Rozstaw osi na poziomie 2330 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: MG
    Model: RV8
    Generacja: I
    Seria: Cabrio
    Modyfikacja: 3.9 MT (190 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 1992 - 1995
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4010 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1320 [mm]
    Rozstaw osi: 2330 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1260 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1330 [mm]
    Masa własna: 1100 [kg]
    Prześwit: 110 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 250 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 250 [litr]
    Masa całkowita: 1280 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3947 [cm³]
    Moc silnika: 140 [kW] | 190 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 750 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 318 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Średnica cylindra: 94.0 [mm]
    Skok tłoka: 71.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 200 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6.0 [s]
    Zasięg: od 360 do 570 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 51 [litr]
    Prędkość maksymalna: 217 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT21134] korzystająć z tej wiadomości na PW.