Rolls-Royce Park Ward I 5.4 AT (326 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Rolls-Royce Park Ward I 5.4 AT (326 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Rolls-Royce Park Ward w wersji I 5.4 AT (326 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2000 do 2003 roku. Model ten otrzymał dwunastocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 5379 cm³ (5.4L) osiągający maksymalną moc 326 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 490 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 225 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 17.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 100 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 575 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 5640 mm, jest szerokie na 1930 mm, a wysokość jego jest równa 1515 mm. Rozstaw osi na poziomie 3365 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Rolls-Royce
    Model: Park Ward
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 5.4 AT (326 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2000 - 2003
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 5640 [mm]
    Szerokość: 1930 [mm]
    Wysokość: 1515 [mm]
    Rozstaw osi: 3365 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1610 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1610 [mm]
    Masa własna: 2450 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 375 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 375 [litr]
    Masa całkowita: 2810 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 5379 [cm³]
    Moc silnika: 240 [kW] | 326 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 490 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 12
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 79.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 900 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 25.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 17.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 12.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 7.8 [s]
    Zasięg: od 390 do 780 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 100 [litr]
    Prędkość maksymalna: 225 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT21490] korzystająć z tej wiadomości na PW.
  • Podobne samochody

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tajemniczy LFA znowu na Nordschleife. Lexus szykuje nowe auto? Tajemniczy LFA znowu na Nordschleife. Lexus szykuje nowe auto?
    Lexus ponownie wykorzystuje częściowo zakamuflowany model LFA do testów na Północnej Pętli toru Nürburgring. Nad czym pracują Japończycy? Czy to kolejna zapowiedź modelu LC F, czy po prostu próby ...
    Smartfon jak cegła Smartfon jak cegła
    Co zrobić, żeby nie nudzić się podczas długiej podróży samochodem? Ten problem dotyczy szczególnie rodziców z małymi dziećmi, które źle znoszą długie godziny spędzone bez ruchu w aucie. Wielu kierowców ...