Spyker C8 I 4.2 MT (405 KM) Aileron coupe 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Spyker C8 I 4.2 MT (405 KM) Aileron coupe 2-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Spyker C8 w wersji I 4.2 MT (405 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2000 do 2018 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 4172 cm³ (4.2L) osiągający maksymalną moc 405 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 480 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 300 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 13.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 62 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 466 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4618 mm, jest szerokie na 1953 mm, a wysokość jego jest równa 1270 mm. Rozstaw osi na poziomie 2725 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Spyker
    Model: C8
    Generacja: I
    Seria: Aileron coupe 2-drzwi
    Modyfikacja: 4.2 MT (405 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 2000 - 2018
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4618 [mm]
    Szerokość: 1953 [mm]
    Wysokość: 1270 [mm]
    Rozstaw osi: 2725 [mm]
    Masa własna: 1560 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 4172 [cm³]
    Moc silnika: 298 [kW] | 405 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 480 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 84.5 [mm]
    Skok tłoka: 92.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 5
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 13.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 4.5 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 62 [litr]
    Prędkość maksymalna: 300 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT23153] korzystająć z tej wiadomości na PW.