BMW Seria 6 E24 633CSi AT (197 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • BMW Seria 6 E24 633CSi AT (197 KM) Coupe

    BMW Seria 6 w wersji E24 633CSi AT (197 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1976 do 1982 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3210 cm³ (3.2L) osiągający maksymalną moc 197 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 285 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o trzech przełożenaich która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 207 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 12.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 574 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4755 mm, jest szerokie na 1725 mm, a wysokość jego jest równa 1365 mm. Rozstaw osi na poziomie 2626 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: BMW
    Model: Seria 6
    Generacja: E24
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 633CSi AT (197 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1976 - 1982
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4755 [mm]
    Szerokość: 1725 [mm]
    Wysokość: 1365 [mm]
    Rozstaw osi: 2626 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1422 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1487 [mm]
    Masa własna: 1490 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 415 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 415 [litr]
    Ładowność: 340 [kg]
    Masa całkowita: 1830 [kg]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3210 [cm³]
    Moc silnika: 145 [kW] | 197 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 285 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 89.0 [mm]
    Skok tłoka: 86.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 300 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 3
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 16.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 12.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.4 [s]
    Zasięg: od 430 do 760 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 207 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Most napędowy, Wahacze wzdłużne, Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT24010] korzystająć z tej wiadomości na PW.