Fiat Stilo I 1.9 TD MT (140 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Fiat Stilo I 1.9 TD MT (140 KM) kombi

    Fiat Stilo w wersji I 1.9 TD MT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2001 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1910 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 305 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 200 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 58 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1036 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4516 mm, jest szerokie na 1756 mm, a wysokość jego jest równa 1570 mm. Rozstaw osi na poziomie 2600 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Fiat
    Model: Stilo
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.9 TD MT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2001 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4516 [mm]
    Szerokość: 1756 [mm]
    Wysokość: 1570 [mm]
    Rozstaw osi: 2600 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1514 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1508 [mm]
    Masa własna: 1430 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1480 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 510 [litr]
    Masa całkowita: 1965 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1910 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 305 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.0 [s]
    Zasięg: od 740 do 1 320 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 58 [litr]
    Prędkość maksymalna: 200 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT24297] korzystająć z tej wiadomości na PW.