Peugeot 508 I Lift 2.0 BlueHDI AT (180 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 508 I Lift 2.0 BlueHDI AT (180 KM) Sedan

    Peugeot 508 w wersji I Lift 2.0 BlueHDI AT (180 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2014 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 180 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 400 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 230 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 72 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1714 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4830 mm, jest szerokie na 1920 mm, a wysokość jego jest równa 1456 mm. Rozstaw osi na poziomie 2815 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 508
    Generacja: I Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 BlueHDI AT (180 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2014 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4830 [mm]
    Szerokość: 1920 [mm]
    Wysokość: 1456 [mm]
    Rozstaw osi: 2815 [mm]
    Masa własna: 1540 [kg]
    Prześwit: 146 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 515 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 515 [litr]
    Ładowność: 625 [kg]
    Masa całkowita: 2165 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3465 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 132 [kW] | 180 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 750 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 400 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.5 [s]
    Zasięg: od 1 440 do 1 890 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Pojemność zbiornika paliwa: 72 [litr]
    Prędkość maksymalna: 230 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2446] korzystająć z tej wiadomości na PW.