Hindustan Pajero II 2.8 TD MT (120 KM) SUV

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hindustan Pajero II 2.8 TD MT (120 KM) SUV

    Ocena: 0.0/5
    Hindustan Pajero w wersji II 2.8 TD MT (120 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu suv produkowany w latach od 2002 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2835 cm³ (2.8L) osiągający maksymalną moc 120 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 292 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 18.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 145 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 90 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 818 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4730 mm, jest szerokie na 1695 mm, a wysokość jego jest równa 1890 mm. Rozstaw osi na poziomie 2725 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Hindustan
    Model: Pajero
    Generacja: II
    Seria: SUV
    Modyfikacja: 2.8 TD MT (120 KM)
    Rodzaj nadwozia: Suv
    Lata produkcji: 2002 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4730 [mm]
    Szerokość: 1695 [mm]
    Wysokość: 1890 [mm]
    Rozstaw osi: 2725 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1420 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1435 [mm]
    Masa własna: 2060 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 2600 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 1350 [litr]
    Masa całkowita: 2720 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2835 [cm³]
    Moc silnika: 88 [kW] | 120 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 292 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtryskiwacz
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 95.0 [mm]
    Skok tłoka: 100.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 18.0 [s]
    Zasięg: od 690 do 1 000 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 90 [litr]
    Prędkość maksymalna: 145 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Drążek skrętny
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25470] korzystająć z tej wiadomości na PW.