Mitsubishi Pajero IV 3.2 DI-D MT (190 KM) SUV 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Pajero IV 3.2 DI-D MT (190 KM) SUV 5-drzwi

    Mitsubishi Pajero w wersji IV 3.2 DI-D MT (190 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu suv produkowany w latach od 2006 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 3200 cm³ (3.2L) osiągający maksymalną moc 190 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 441 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 185 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 88 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy sześć miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 7 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4900 mm, jest szerokie na 1875 mm, a wysokość jego jest równa 1900 mm. Rozstaw osi na poziomie 2780 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Pajero
    Generacja: IV
    Seria: SUV 5-drzwi
    Modyfikacja: 3.2 DI-D MT (190 KM)
    Rodzaj nadwozia: Suv
    Lata produkcji: 2006 - 2011
    Liczba miejsc: 7

    Wymiary i masa

    Długość: 4900 [mm]
    Szerokość: 1875 [mm]
    Wysokość: 1900 [mm]
    Rozstaw osi: 2780 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1570 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1570 [mm]
    Masa własna: 2315 [kg]
    Prześwit: 225 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1790 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 663 [litr]
    Ładowność: 595 [kg]
    Masa całkowita: 2910 [kg]
    Średnica zawracania: 11.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 3200 [cm³]
    Moc silnika: 140 [kW] | 190 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 441 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 98.5 [mm]
    Skok tłoka: 105.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 88 [litr]
    Prędkość maksymalna: 185 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT27417] korzystająć z tej wiadomości na PW.