Lancia Kappa I 2.0 MT Turbo (220 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Lancia Kappa I 2.0 MT Turbo (220 KM) Sedan

    Lancia Kappa w wersji I 2.0 MT Turbo (220 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1994 do 2008 roku. Model ten otrzymał pięciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 220 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 309 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 243 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 622 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4687 mm, jest szerokie na 1826 mm, a wysokość jego jest równa 1462 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Lancia
    Model: Kappa
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 MT Turbo (220 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1994 - 2008
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4687 [mm]
    Szerokość: 1826 [mm]
    Wysokość: 1462 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1547 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1535 [mm]
    Masa własna: 1480 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 525 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 525 [litr]
    Masa całkowita: 2030 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 162 [kW] | 220 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 309 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 5
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.0 [mm]
    Skok tłoka: 75.7 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.25 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 8.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 7.3 [s]
    Zasięg: od 480 do 880 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 243 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT27677] korzystająć z tej wiadomości na PW.