Peugeot 208 I 1.0 VTi MT (68 KM) Hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 208 I 1.0 VTi MT (68 KM) Hatchback 5-drzwi

    Peugeot 208 w wersji I 1.0 VTi MT (68 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2012 do 2016 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 999 cm³ (1L) osiągający maksymalną moc 68 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 95 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 14.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 163 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1163 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3962 mm, jest szerokie na 1739 mm, a wysokość jego jest równa 1460 mm. Rozstaw osi na poziomie 2538 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 208
    Generacja: I
    Seria: Hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja: 1.0 VTi MT (68 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2012 - 2016
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3962 [mm]
    Szerokość: 1739 [mm]
    Wysokość: 1460 [mm]
    Rozstaw osi: 2538 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1475 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1471 [mm]
    Masa własna: 975 [kg]
    Prześwit: 123 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1076 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 311 [litr]
    Ładowność: 509 [kg]
    Masa całkowita: 1484 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2245 [kg]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 999 [cm³]
    Moc silnika: 50 [kW] | 68 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 95 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 3
    Średnica cylindra: 71.0 [mm]
    Skok tłoka: 84.1 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 14.0 [s]
    Zasięg: od 980 do 1 320 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 163 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT3332] korzystająć z tej wiadomości na PW.