Alfa Romeo 159 I 2.0 JTDM ECO MT (163 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Alfa Romeo 159 I 2.0 JTDM ECO MT (163 KM) Sedan

    Alfa Romeo 159 w wersji I 2.0 JTDM ECO MT (163 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2005 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1956 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 163 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 360 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 215 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1373 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4660 mm, jest szerokie na 1828 mm, a wysokość jego jest równa 1417 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Alfa Romeo
    Model: 159
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 JTDM ECO MT (163 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2005 - 2011
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4660 [mm]
    Szerokość: 1828 [mm]
    Wysokość: 1417 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1593 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1573 [mm]
    Masa własna: 1490 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 405 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 405 [litr]
    Ładowność: 550 [kg]
    Masa całkowita: 2040 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3540 [kg]
    Średnica zawracania: 11.10 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1956 [cm³]
    Moc silnika: 120 [kW] | 163 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 360 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.0 [s]
    Zasięg: od 1 060 do 1 630 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 215 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT38139] korzystająć z tej wiadomości na PW.