Plymouth Breeze I 2.4 AT (152 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Plymouth Breeze I 2.4 AT (152 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Plymouth Breeze w wersji I 2.4 AT (152 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1996 do 2001 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2429 cm³ (2.4L) osiągający maksymalną moc 152 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 226 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 200 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 61 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 616 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4740 mm, jest szerokie na 1800 mm, a wysokość jego jest równa 1380 mm. Rozstaw osi na poziomie 2745 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Plymouth
    Model: Breeze
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.4 AT (152 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1996 - 2001
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4740 [mm]
    Szerokość: 1800 [mm]
    Wysokość: 1380 [mm]
    Rozstaw osi: 2745 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1530 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1530 [mm]
    Masa własna: 1325 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 430 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 430 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2429 [cm³]
    Moc silnika: 112 [kW] | 152 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 226 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 87.5 [mm]
    Skok tłoka: 101.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 8.10 [l/100km]
    Zasięg: od 520 do 750 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 61 [litr]
    Prędkość maksymalna: 200 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT43074] korzystająć z tej wiadomości na PW.