MG ZR I 2.0 TDi MT (101 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • MG ZR I 2.0 TDi MT (101 KM) Hatchback

    MG ZR w wersji I 2.0 TDi MT (101 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2001 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1994 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 101 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 183 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1000 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4011 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1400 mm. Rozstaw osi na poziomie 2502 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: MG
    Model: ZR
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 2.0 TDi MT (101 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2001 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4011 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1400 [mm]
    Rozstaw osi: 2502 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1472 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1457 [mm]
    Masa własna: 1130 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1090 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 304 [litr]
    Masa całkowita: 1600 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1994 [cm³]
    Moc silnika: 74 [kW] | 101 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 84.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.0 [s]
    Zasięg: od 710 do 1 250 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 183 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT46268] korzystająć z tej wiadomości na PW.