Mitsubishi Lancer Evolution VIII 2.0 T MT (275 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Lancer Evolution VIII 2.0 T MT (275 KM) Sedan

    Mitsubishi Lancer Evolution w wersji VIII 2.0 T MT (275 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2003 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 275 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 370 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 12.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 53 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 426 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4535 mm, jest szerokie na 1770 mm, a wysokość jego jest równa 1450 mm. Rozstaw osi na poziomie 2625 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Lancer Evolution
    Generacja: VIII
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 T MT (275 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2003 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4535 [mm]
    Szerokość: 1770 [mm]
    Wysokość: 1450 [mm]
    Rozstaw osi: 2625 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1515 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1515 [mm]
    Masa własna: 1480 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 430 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 430 [litr]
    Średnica zawracania: 11.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 202 [kW] | 275 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 370 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 12.45 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 10.20 [l/100km]
    Zasięg: od 360 do 520 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 53 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT46282] korzystająć z tej wiadomości na PW.