Ford Fiesta V Lift 1.6 TDCi MT (75 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Fiesta V Lift 1.6 TDCi MT (75 KM) Hatchback

    Ford Fiesta w wersji V Lift 1.6 TDCi MT (75 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2008 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1560 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 75 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 185 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 180 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1023 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3935 mm, jest szerokie na 1765 mm, a wysokość jego jest równa 1487 mm. Rozstaw osi na poziomie 2488 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Fiesta
    Generacja: V Lift
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.6 TDCi MT (75 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2008 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3935 [mm]
    Szerokość: 1765 [mm]
    Wysokość: 1487 [mm]
    Rozstaw osi: 2488 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1464 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1434 [mm]
    Masa własna: 1084 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 947 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 284 [litr]
    Masa całkowita: 1510 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2010 [kg]
    Średnica zawracania: 9.30 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1560 [cm³]
    Moc silnika: 55 [kW] | 75 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 185 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 75.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.9 [s]
    Zasięg: od 870 do 1 150 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 45 [litr]
    Prędkość maksymalna: 180 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT47071] korzystająć z tej wiadomości na PW.