Smart Roadster I 0.7 MT (61 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Smart Roadster I 0.7 MT (61 KM) Roadster

    Smart Roadster w wersji I 0.7 MT (61 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2003 do 2006 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 698 cm³ (0.7L) osiągający maksymalną moc 61 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 95 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 15.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 160 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 35 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 714 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3427 mm, jest szerokie na 1615 mm, a wysokość jego jest równa 1207 mm. Rozstaw osi na poziomie 2360 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Smart
    Model: Roadster
    Generacja: I
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: 0.7 MT (61 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2003 - 2006
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 3427 [mm]
    Szerokość: 1615 [mm]
    Wysokość: 1207 [mm]
    Rozstaw osi: 2360 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1357 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1392 [mm]
    Masa własna: 790 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 145 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 104 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 698 [cm³]
    Moc silnika: 45 [kW] | 61 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 250 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 95 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 3
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 66.5 [mm]
    Skok tłoka: 67.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 15.5 [s]
    Zasięg: od 560 do 850 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 35 [litr]
    Prędkość maksymalna: 160 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: De-Dion

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT4859] korzystająć z tej wiadomości na PW.