Venturi 210 I 2.5 MT (210 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Venturi 210 I 2.5 MT (210 KM) Cabrio

    Ocena: 0.0/5
    Venturi 210 w wersji I 2.5 MT (210 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 1984 do 1995 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2458 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 210 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 289 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 245 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 80 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 889 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4090 mm, jest szerokie na 1700 mm, a wysokość jego jest równa 1170 mm. Rozstaw osi na poziomie 2400 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Venturi
    Model: 210
    Generacja: I
    Seria: Cabrio
    Modyfikacja: 2.5 MT (210 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 1984 - 1995
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4090 [mm]
    Szerokość: 1700 [mm]
    Wysokość: 1170 [mm]
    Rozstaw osi: 2400 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1460 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1460 [mm]
    Masa własna: 1255 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 150 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 150 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2458 [cm³]
    Moc silnika: 154 [kW] | 210 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 550 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 289 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 91.0 [mm]
    Skok tłoka: 63.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 80 [litr]
    Prędkość maksymalna: 245 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Amortyzacja turystyczne
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT5261] korzystająć z tej wiadomości na PW.