GAZ Siber I 2.0 MT (141 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • GAZ Siber I 2.0 MT (141 KM) Sedan

    GAZ Siber w wersji I 2.0 MT (141 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2008 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1996 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 141 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 188 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 200 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 61 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 678 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4858 mm, jest szerokie na 1792 mm, a wysokość jego jest równa 1409 mm. Rozstaw osi na poziomie 2743 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: GAZ
    Model: Siber
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 MT (141 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2008 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4858 [mm]
    Szerokość: 1792 [mm]
    Wysokość: 1409 [mm]
    Rozstaw osi: 2743 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1528 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1528 [mm]
    Masa własna: 1524 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 453 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 453 [litr]
    Ładowność: 396 [kg]
    Masa całkowita: 1920 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2375 [kg]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1996 [cm³]
    Moc silnika: 104 [kW] | 141 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 700 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 188 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 87.5 [mm]
    Skok tłoka: 83.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 350 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.5 [s]
    Zasięg: od 610 do 910 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 61 [litr]
    Prędkość maksymalna: 200 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Wahacze poprzeczne, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT6318] korzystająć z tej wiadomości na PW.