Daihatsu Mira w wersji L200 0.7 AT (50 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1990 do 1994 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 659 cm³ (0.7L) osiągający maksymalną moc 50 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 52 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o trzech przełożenaich która przenosi napęd na przednie koła.
We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3295 mm, jest szerokie na 1395 mm, a wysokość jego jest równa 1415 mm. Rozstaw osi na poziomie 2280 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.
Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
Marka: Daihatsu
Model: Mira
Generacja: L200
Seria: Hatchback 3-drzwi
Modyfikacja: 0.7 AT (50 KM)
Rodzaj nadwozia: Hatchback
Lata produkcji: 1990 - 1994
Liczba miejsc: 4
Wymiary i masa
Długość: 3295 [mm]
Szerokość: 1395 [mm]
Wysokość: 1415 [mm]
Rozstaw osi: 2280 [mm]
Rozstaw kół przednich: 1215 [mm]
Rozstaw kół tylnych: 1205 [mm]
Masa własna: 670 [kg]
Maksymalna przestrzeń bagażowa: 320 [litr]
Minimalna przestrzeń bagażowa: 128 [litr]
Średnica zawracania: 9.00 [m]
Silnik
Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
Pojemność silnika: 659 [cm³]
Moc silnika: 37 [kW] | 50 [KM]
Maksymalne obroty: do 7 500 [obr/min]
Maksymalny moment obrotowy: 52 [Nm]
Rodzaj zasilania silnika: Gaźnik
Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
Liczba cylindrów: 3
Średnica cylindra: 68.0 [mm]
Skok tłoka: 60.5 [mm]
Liczba zaworów na cylinder: 4
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 500 [obr/min]
Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna
Skrzynia biegów i napęd
Typ skrzyni biegów: Automatyczna
Liczba biegów: 3
Rodzaj napędu: Przedni
Spalanie i osiągi
Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
Układ hamulcowy i zawieszenie
Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
Hamulce tylne: Bębnowe
Zawieszenie przednie: Niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe