Lancia Hyena I 2.0 MT (210 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Lancia Hyena I 2.0 MT (210 KM) Coupe

    Lancia Hyena w wersji I 2.0 MT (210 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1992 do 1996 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1995 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 210 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 304 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 220 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 57 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 570 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3985 mm, jest szerokie na 1740 mm, a wysokość jego jest równa 1240 mm. Rozstaw osi na poziomie 2480 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Lancia
    Model: Hyena
    Generacja: I
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 2.0 MT (210 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1992 - 1996
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 3985 [mm]
    Szerokość: 1740 [mm]
    Wysokość: 1240 [mm]
    Rozstaw osi: 2480 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1500 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1500 [mm]
    Masa własna: 1150 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1995 [cm³]
    Moc silnika: 154 [kW] | 210 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 750 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 304 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 84.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.00 [l/100km]
    Zasięg: od 520 do 810 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 57 [litr]
    Prędkość maksymalna: 220 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT765] korzystająć z tej wiadomości na PW.