Do 45 tys jakie bmw???

04 Mar 2018, 21:29

HEMI to legendam, wiadomo. Ogólnie to sprawdzać trzeba tak jak inne auta. Bardziej przyjrzyj się układowi kierowniczemu bo nie był trwały i doskonały.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16195
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Mar 2018, 21:50

no niby silnik niezawodny troszkę poczytałem :P no ale jak z resztą?
układ kierowniczy no za bardzo nie wiem jak to sprawdzić, jakieś luzy czy jak no raczej na stacje diagnostyczna nie podjadę :P
a skrzynia jest trwała?
i ta elektryka mam nadzieje ze to nie bedzie Laguna 2 :DD
zawieszenie i układ hamulcowy pewnie nie trwałe bo to waży 2tony :P
No i ten kolor co sądzicie?
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Mar 2018, 23:16

Kolor ma się Tobie podobać a nie innym. według mnie spoko chodz czarne ładniejszy. Sprawdz kolor płynu i czy nie ma wycieków, czy nie ma przycięć przy skrętach maksymalnych prawo lewo, jakieś niepokające stuki. Elektryka... nie ma bardzo narzekań że coś się psuje wiadomo auto wiekowe wiec w każdym coś może się popsuć ale napewno laguna to to nie będzie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16195
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Mar 2018, 23:22

mnie to kolor zawsze obojętny no wiadomo czarny :D ale za bardzo taki gangsta :P do tego samochodu. biały ecru to mam rozumieć że beżowy?perłowy?kość słoniowa? przecie to pedalski :D a innego samochodu w okolicy nie ma z tym silnikiem :P
kolor płynu ale chłodniczego? uszczelka pod głowica?
napisał spalanie 14l LPG czy to realne? czy na trasie przy bardzo oszczędnej jeździe?
Widze, ze tylko 1 osoba potrafi sie wypowiedzieć na temat tego modelu aż się boje jak będę musiał szukać mechanika co się podejmie naprawy czegokolwiek :D
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Mar 2018, 23:43

kolor płynu układu wspomagania, ma byc ładny czysty a nie błoto jakies. Kolor ekru to biała perła no taka biało-kremowa. Jak Ci kolor nie pasi zawsze możesz ofoliować auto. Zachowasz oryginalny kolor a będziesz miał to co Ci się podoba
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16195
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Mar 2018, 23:56

oklejenie tego samochodu pewnie ze 2000 by kosztowało, ale nie powiem bo sie zastanawiam po ilu latach taka folia sie samoczynnie odkleja? tzw ranty, kanty itp?
Aa wspomagania :D nigdy bym na to nie wpadł i nigdy tego nie sprawdzałem :) Twoim zdaniem ten samochód z ogłoszenia jest wart polecenia czy coś podejrzany?
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

05 Mar 2018, 13:11

Ale co można ocenić po 2 zdjęciach? Nic. Poproś o numer VIN i dodatkowe zdjęcia w celu weryfikacji. Vin sprawdz w necie i przejedz się do ASO.
Co do folii to jest bardziej trwała od lakieru i napewno sama odpadać nie będzie. No chyba że będzie to zrobione jakimś szmelcem. Dobre firmy dają kilka ładnych lat gwarancji na swoją pracę. Oklejanie 2 tyś? Dołóż..... i to 2 razy tyle a jeżeli jakiś ładny metalik to jeszcze +2. Średnio ok 5 tyś trzeba liczyć za porządne oklejanie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16195
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Mar 2018, 18:58

dostałem vin ale zabardzo nie ma nic o tym modelu opisane tzw czy kradziony,bity itd. mam z tym vin jechać do aso?
jakie spalanie ma ten motor słyszałem z odłaczaja sie 4 cylindry to prawda?
w mieście to rozumiem ze spali 20l LPG
ale jak będzie na trasie sama autostrada 120-130km/h ? mowa o LPG
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

11 Mar 2018, 19:03

Tak przy stałej prędkości odłączają się cylindry, co do spalania myślę że będzie oscylować w granicach 15/18 l średnio.
Z vinem najlepiej do ASO, jak jest historia napraw i działań to wszystko Ci powiedzą
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16195
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Mar 2018, 20:15

jeszcze mam ten dylemat nad tym 3.0 diesel niby fajniejsze wnętrze maja duzy lcd :P czasem nie będzie lepszy d tego 5.7?
jakby nie patrzeć te 10 tys trzeba dopłacić by mieć ten 5.7l :D z gorszym wyposażeniem ;/
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

11 Mar 2018, 20:31

Diesel jak to diesel, dobry o tej pory jak się nie popsuje. Hemi nie bez powodu jeste droższy
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16195
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Mar 2018, 20:58

będę jechał zobaczyć te 2 samochody któryś na pewno kupię pytanie tylko który wybiorę :D jak wy to widzicie? bo ja tak

C300
+ masywność waga prawie jak bentley :D
+ silnik
+duzo miejsca w środku
+ przednie lampy :P
+mało tego na drogach, wiec może się ktoś za tym samochodem jeszcze obejrzy.
+ cena tańsze od bmw e60
+ spalanie jak na 5.7l 17-20l LPG jest akceptowalne :D
MINUSY
-+ nie znam sie na tym samochodzie nie wiem jak z awaryjnością w porównaniu do e60
- beznadziejne wnętrze patrząc po zdjęciach podobno tandeta plastiki itd, skrzypiące plastiki szpary w pasowaniu plastików.
- tył samochodu niczym nie powala :D
- wielu ludziom podoba się kombi ale to wygląda jak karawan :P
-chyba gorzej wypada z wyposażeniem w porównaniu do e60
- e60 vs c300 to takie avensis vs octavia VR6


BMW e60 polift M-pakiet
PLUSY
+ Ma to coś wygląd samochodu za 60-80 tys
+ przód i tył ładne i agresywne :DD
+ wnętrze piękne nie widziałem co prawda c300 na żywo ale po zdjęciach widzę ze będzie lipa w e60 widziałem i jest naprawdę ładne.
+ pewnie niezawodność :)
+ ledy :P
+ coś tam z wyglądu pod sport ma
+ laski pewnie na bmw spojrzą niż na c300

MINUSY
- od groma tego na drogach za 5 lat młodzików będzie od groma w tym
- gama silników nie powala zwykle to 2-3l diesle
-niby awaryjna elektryka koledzy narzekają

Z czymś mam racje z czymś nie mam???
może bardzij by pasowało porównać c300 do bmw Seri 7 ?

Nigdy nie przeznaczałem takiej kwoty na samochód wiec proszę o wyrozumiałość ze tyle pytań zadaje :)
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

11 Mar 2018, 21:12

Powiem tak ja ogólnie jestem miłośnikiem BMW, e60 miałem i byłem mega zadowolony, przez półtora roku nie zaznałem żadej awarii i nie miałem problemów z elektryką, to kwestia w jakim stanie kupisz ale to dotyczy każdej marki niezniszczalnego passata też można kupić skundlonego że trzeba będzie pod nim cały czas leżeć. Na 300C tez poluje ale nie jakoś z napałem, poprostu kiedyś przyjdzie czas. Jeżeli chodzi o wnętrze i wykończenie to nie ma co porównywać wiadomo że e60 powala 300C ale jednak 300C ma coś w sobie ma coś takiego że można by wybaczyć mu tych kilka słabości. Ogólnie wygląda na dużo młodszego niż jest i jeżeli chodzi o lans to myślę że większe zainteresowanie zrobi niż e60. Plusem e60 jest jeszcze to że zawsze szybką ją sprzedaż w jakim stanie by nie była a na 300C musi być konkretny klient ale myślę że ich też nie brakuje. Ja Cię rozumiem trudny wybór rozsądek podpowiada e60 ale pokusa 300C
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16195
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Mar 2018, 21:24

z mercedesami tak miałem nic przez 2 lata kompletnie nic tylko płyny filtry po 2 latach kompletnie wszystko rozlatywało :D słynne SKS.
w twoim ostatnim zdaniu 100% racji :D
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

11 Mar 2018, 21:47

A ja bym nie popadał w taką euforie serwisową przy e60 :ok: a już na 100% nie nazywałbym zakup e60 zdrowo rozsądkowym :ok:
Tak szczerze to nawet przy mojej odporności na dziwadła motoryzacyjne to e60 bałbym się kupić zestawiając koszt serwisu/napraw i grupę docelową klienta czyli to co się dzieje przy odsprzedaży tego typu obiektów westchnień dresolubnych chłopców.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe