Do 8k - tani i dobry

02 Paź 2013, 20:36

Z tych co podałeś szukałbym E11,stary dobry japoniec.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

03 Paź 2013, 17:55

Padła decyzja, wybieram Mazdę 323F. Moglibyście zerknąć na te ogłoszenia?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Warto? Ewentualnie prosiłym o oferty małopolski/śląskie/podkarpackie.
raditz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 10 03 2010
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

03 Paź 2013, 19:07

1.Wypucowany że aż miło i zastanawia mnie czy ten silnik sobie poradzi w tej budzie.
2.Też podpicowany na handel.
3.No ten wygląda najlepiej.

Wogóle nie lepiej poszukać bezpośrednio od właściciela niż od handlarza?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - przedni zderzak do poprawki.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Paź 2013, 22:20

Zacznijmy od tego, że Punto, to auto dla "bogaczy" :) i to nie dlatego, że słono kosztuje jego kupno, ale jego utrzymanie. Możesz oczywiście wydać mało na samo kupno, ale potem możesz żałować. Bez przerwy trzeba coś naprawiać, wymieniać, reperować. Moi znajomi utopili już drugie tyle kwoty, za jaką go kupili. Dlatego odradzam kupować Punto. Zresztą popatrz sobie na strony z darmowymi ogloszeniami. Masa Punto do kupienia, a jak myślisz, czemu ludzie chcą się ich pozbyć?
Duży kredyt? O ile masz dobrą płynność finansową i potrafisz udowodnić, że jesteś rzetelnym kredytobiorcą – oferują o dużo tańsze raty. Dlaczego? Zastanów się ile kosztuje bank, obsługa klienta, który bierze 1000 zł, a 20 000?
marian21
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 13 06 2002
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: vw golf 4 1.4 16v

05 Paź 2013, 21:05

A ja sie powtórze jak w innym temacie. Znasz zasade jak dbasz tak masz? Wsród znajomych były i są Punta,znam dwa egzemplarze które nie sprawiają kłopotów (jeden po lifcie 2004rok a drugi I 99rok) więc naprawde na podstawie jednego egzemplarza nie skreślaj auta :)
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Paź 2013, 16:53

Wiadomo, kto dba ten ma :]

Byłem dziś oglądać jedną Mazdę...Nie wiedziałem, że w takim stanie można zastać blacharkę przy 12 letnim samochodzie. Wszystko do zrobienia, drzwi, progi, nadkola. Mechanicznie bez zarzutów, ale ta blacha masakra. Chyba ciężko będzie o zadbaną 323f?
raditz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 10 03 2010
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    3 miliony silników EA211
    19 czerwca 2020 w fabryce Mladá Boleslav został wyprodukowany trzymilionowy silnik EA211 dla samochodów ŠKODA i innych marek z Grupy Volkswagen. Pierwszy egzemplarz zjechał z linii produkcyjnej w 2012 ...

06 Paź 2013, 19:35

No akurat blachy w japoncach nie należą do trwałych.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Paź 2013, 20:50

No nie :D Z jednej strony znalazłbym model mniej pognity i zrobił blacharkę, z drugiej wolałbym (chyba jak każdy) kupić coś zdrowego.
Szukam dalej (myślę jeszcze o E11) i MOŻE Punto.
raditz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 10 03 2010
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

06 Paź 2013, 21:22

raditz napisał(a):Szukam dalej (myślę jeszcze o E11) i MOŻE Punto.


W e11 nie będziesz miał problemu z rdzą tylko musi być nie złożona z 3 szt+ przystanek.

Szukaj 1,4-1,6 97-99r albo d4d 99-02r.
Przy tych autach (rocznikach które podałem) nie ma że coś jest gorsze albo lepsze, nie psuja się i mało palą a do tego są bardzo tanie w użytkowaniu.

Co do corollka VS punto to dla mnie nie ma uzasadnienia czemu miałbym wybrać punto jak w rozliczeniu ogólnym wyjdzie tak samo jak corollka albo drożej jeżeli samemu się nie dłubie przy autach.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11194
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

06 Paź 2013, 21:40

Takie z przystanków złożone to miastowe MPK sprzedają? :D

d4d nie za bardzo, diesel odpada, bo auto będzie użytkowane na któtkich odcinkach.
Z kolei te benzyniaki za stare trochę - chciałbym coś od 2000r. w górę.
raditz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 10 03 2010
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

07 Paź 2013, 19:56

Panowie, potrzebuję rady doświadczonych posiadaczy 4-kółek.
Samochody, które biorę pod uwagę to Mazda 323F (VI gen), Ibiza II FL i może Stilo.

Najbardziej podoba mi się Mazda, Ibiza po lifcie może być, a Stilo całkiem przyjemne.
Niestety: Mazda rdzewieje, ale mechanika raczej w porządku (w końcu Japoniec). Ibiza ma dobre blachy. Stilo awaryjne, ale tanie.

Co Waszym zdaniem jest najlepszą wypadkową w tym momencie? Fajna Mazda, do której trzeba doinwestować w blachę (i tak wyjdzie rdza za rok, dwa jak już się pokazuje), zwykła Ibiza czy ryzykowne Stilo?

Wiem, że blacha jest relatywnie droższa w naprawie od mechaniki - do tego mam teścia mechanika, z którym wszystko zrobimy w razie czego. Gorzej z blachą.
Nie chciał bym dokładać bez końca w naprawy, ale jestem przygotowany na koszty.

Doradzicie?
raditz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 10 03 2010
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

07 Paź 2013, 20:48

Stilo nie w tym budżecie. Ja jestem za Seatem,troche gorzej wykonane od Mazdy ale za to dobra blacha która nie zgnije po zimie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

07 Paź 2013, 22:38

A tak z całkiem innej beczki: Passat B5 w benzynie do 2000r. Warto?
raditz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 10 03 2010
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

08 Paź 2013, 07:10

Za 8000zł nie kupiłbym Passata B5..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Paź 2013, 07:54

Odpaliłem otomoto po najwyższej cenie, i rocznik 97-98 chodzi w 8-9k. Normalne, czy lepiej uciekać/
raditz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 10 03 2010
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam