Doradzcie jakie autko bedzie lepszym rozwiazaniem:)

25 Mar 2013, 15:25

A może jakieś volvo ? np. S60 , V70 ? może najtańsze w utrzymaniu nie są ale za to niezawodne i mają świetną blache .
MatHl
Początkujący
 
Posty: 171
Prawo jazdy: 02 01 2012
Auto: Felka
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

25 Mar 2013, 15:54

Te auta ,z silnikami konstrukcji VOLVO nie widnieją na liście,poza tym, luz zaworowy regulowany hydraulicznie,nie potrzeba przy nich grzebać co jakiś czas.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

26 Mar 2013, 08:36

Wiec tak wyszukałem na serwisie takie autka które spełniaja moje ocxzekiwania ,prosze o opinie o kazdym z nich -cena-jakosc-eksploatacja :)

1.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
2.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
3.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
4.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
5.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - jednak ta Primera mi tak podchodzi,prosze o konkretna ocene autek. :)
Ziorniks
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 0- 0-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Opel Vectra B
Silnik: 1.6 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Mar 2013, 08:57

Zainteresowaliście mnie Volvo S60 nigdy nie patrzylem na te autka i kompletnie nie wiem nic o nich.Jesli juz to tylko i wylacznie z silnikiem 2.0 z gazem taki jak link poniżej
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Także prosze o opinie o tym Volvo gdyż byłbym w stanie kupić jeśli jest warte tego . :)

Kombi całkowicie u mnie odpada gdyż nie jest mi potrzebne dlatego Volvo V70 odpada . :)
Ziorniks
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 0- 0-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Opel Vectra B
Silnik: 1.6 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Mar 2013, 14:12

Koledzy którzy piszą o słabych silnikach toyoty w dieslu,chyba nigdy nie posiadali takich samochodów.Ja osobiście jeżdżę już trzecią toyotą w dieslu i każda z nich miała spory przebieg przy sprzedaży.Aktualnie jest to toyota rav4 2005r 2.0 d4d.Nigdy nie miałem żadnych problemów z silnikami , oczywiście tankuje zawsze na normalnych stacjach,jeżeli chodzi o turbinę , jeżeli nie żałuje się na wymianie oleju,nie ma z nią żadnych problemów.Dwumasa w nowych dieslach jest podobnej żywotności,jeżeli gasisz i zapalasz auto na wciśniętym sprzęgle to znacznie przedłużasz jego żywotność. W podsumowaniu toyota to bardzo dobre i nie zawodne auto.Jeżeli chodzi o części zamienne,wystarczy wejść na allegro i przejrzeć ceny najbardziej podatnych na wymianę i okaże się że są w takich samych cenach jak w innych autach.Także z mojego doświadczenia toyota to bardzo dobry wybór .Pozdrawiam i życzę udanego wyboru.Moje następne auto to będzie również toyota!!
jarasgd
Początkujący
 
Posty: 80
Prawo jazdy: 19 09 1978
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: saab 9-3
Silnik: 1.9 tid
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

26 Mar 2013, 16:13

Co do volvo s60 to ten 2.0 może okazać się chyba za słaby trochę bo jednak auto wygląda masywnie . Ostatnio w gazetce czytałem że takie volvo z silnikiem diesla 2,4 przejechał bez żadnych remontów 750tys km , tylko tradycyjna eksploatacja . A co do części sypiących się w tym aucie to podobno zawieszenie wymaga dosyć częstych remontów , oczywiście nie jest aluminiowe :)
MatHl
Początkujący
 
Posty: 171
Prawo jazdy: 02 01 2012
Auto: Felka
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Mar 2013, 16:33

Tak,ale ono ma 180 KM :) Ja nie widzę lepszego auta pod gaz,poza Oplami.Co do diesli TOYOTY nikt nie pisze,że one są złe,nietrwałe mechanicznie,pod tym względem nie odstają od innych konstrukcji.Niestety ,jeśli auto wyposażone jest w system DPNR( 116KM),to takim autem niech sobie jeździ Szef Toyoty, albo czynny aktywista jakiegoś stowarzyszenia typu-- no smoke---Akurat z tych lat ten system był niedopracowany(błąd w konstrukcji przewodów) i zawiódł na drodze po przebiegu kilkudziesięciu tyś km.Ja sobie takiego auta z przebiegiem rzędu 300 tyś km nie wyobrażam.My nie oceniamy aut TOYOTY w trybie ogólnym,bierzemy na tapetę konkretny model,z konkretnym silnikiem.Wracając do VOLVO,te auta cieszą się opinią solidnych mechanicznie.Wystrzegać jak ognia należy się aut z automatem :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

27 Mar 2013, 22:17

PhantomASA1 napisał(a):Co do diesli TOYOTY nikt nie pisze,że one są złe,nietrwałe mechanicznie,pod tym względem nie odstają od innych konstrukcji.Niestety ,jeśli auto wyposażone jest w system DPNR( 116KM),to takim autem niech sobie jeździ Szef Toyoty, albo czynny aktywista jakiegoś stowarzyszenia typu-- no smoke---Akurat z tych lat ten system był niedopracowany(błąd w konstrukcji przewodów) i zawiódł na drodze po przebiegu kilkudziesięciu tyś km.Ja sobie takiego auta z przebiegiem rzędu 300 tyś km nie wyobrażam


Nie jestem pewien, sprawdzę to w piatek ale chyba się pomyliłeś co znowu przyczyni się do powstawania plotek.
System DPNR jest elementem D-Cat i w pojemnosci 2,0 d4d praktycznie nie dotyczy. D-Cat w 95% występował w 2,2d4d.
Przy 2,0 był zamontowany w bardzo małej ilości aut, nie sprawdził się i za nim rozpoczęto na dobre sprzedaż to po 3mcach ją skończono. Bardzo łatwo rozpoznać taką wersje i trzeba mieć naprawdę pecha.
Usunięcie tej przypadłosci kosztuje około 2k.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Mar 2013, 23:28

Seat jest dosyć bezawaryjny, ma niedrogie części. Reszty nie wiem, ale myślę że warto się zorientować. A może zgłoś się do zakupu kontrolowanego na TVN turbo? Wcale tak ciężko nie jest się dostać, a będziesz miał okazję wszystko po testować? Zgłoszenie nie zaszkodzi ;).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

28 Mar 2013, 11:09

Nic mi nie wiadomo na ten temat,by TOYOTA wycofała się z montowania tego systemu ,wiem natomiast,że dokonano likwidacji przyczyny szybkich awarii(błąd konstrukcyjny,mała pojemność filtra,zbyt cienkie przewody). Poza tym,testujący to auto byli zdumieni, jak szybko ono się zużywa(wnętrze),nie tego spodziewali się po tym producencie.Przy przebiegu 80 tyś km.trzeba było wymienić sprzęgło(uznano gwarancję),zaczęły się też problemy z 5 biegiem skrzyni biegów oraz zaworem recyrkulacji spalin.Poza tym w dwuletnim aucie zaczęła pojawiać się rdza na pasie przednim,klemy akumulatora zaśniedziały jak w starym szrocie,połączenia masowe przy budzie auta też.To dobrze nie wróżyło na przyszłość.Awaria DPNR-u na drodze, skutkowała chmurą takiego dymu ,jak z Huty Katowice,dobrze,że testujący nie był daleko od domu.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

28 Mar 2013, 13:26

Ups !! kolego skąd takie opinie na temat toyoty?! Jak już poprzednio pisałem ,zjeżdziłem trzy toyki i w żadnej to co kolego opisujesz nie wystąpiło.Pierwsza avensis,kupiłem ją z przebiegiem 112000 km ,a sprzedałem 213000 km. zero problemów .Drugą toykę to corolla ,kupiona z przeb.98000 , a sprzedana 183000 , zero problemów . Teraz ujeżdżam rav4 ma na liczniku 165000 i jak na razie po zrobieniu 55000 km. tylko eksploatacja. Spotkałem ludka który kupił ode mnie corollę i jest zachwycony tym autem. Dlatego całkowicie nie zgadzam się z twoimi opiniami o tej marce. A wiedze mam nie ze słyszenia tylko z praktyki. Nie zmienię na pewno tej marki.Pozdrawiam.
jarasgd
Początkujący
 
Posty: 80
Prawo jazdy: 19 09 1978
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: saab 9-3
Silnik: 1.9 tid
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

28 Mar 2013, 13:28

A zapomniałem dodać wszystkie toyki to były diesle.
jarasgd
Początkujący
 
Posty: 80
Prawo jazdy: 19 09 1978
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: saab 9-3
Silnik: 1.9 tid
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

28 Mar 2013, 13:32

Podaj mi roczniki tych aut,moc,silniki.RAV 4 zostawmy w spokoju,bo każdy wie,że to najlepsze auto w klasie,wysoka jakość.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

28 Mar 2013, 14:10

PhantomASA1 napisał(a):Nic mi nie wiadomo na ten temat,by TOYOTA wycofała się z montowania tego systemu ,wiem natomiast,że dokonano likwidacji przyczyny szybkich awarii(błąd konstrukcyjny,mała pojemność filtra,zbyt cienkie przewody). Poza tym,testujący to auto byli zdumieni, jak szybko ono się zużywa(wnętrze),nie tego spodziewali się po tym producencie.


Mylisz pojęcia i powstaje zamieszanie DPNR jest elementem silników D-Cat które miały pojemnośc 2,2. Wtrącasz w to silnik 2,0 d4d który próbnie był wypuszczony w bardzo nie wielkiej ilości z D-Cat-em a po 3miesiącach zaniechano ich produkcji.

PhantomASA1 napisał(a):Podaj mi roczniki tych aut,moc,silniki.RAV 4 zostawmy w spokoju,bo każdy wie,że to najlepsze auto w klasie,wysoka jakość.


I znowu mieszasz Rav4 montowana była od 2000 do 2005 ze zwykłym 2,0d4d i moc nie ma znaczenia.
Po 2005r w RAV wkładano 2,2 D-CAT który jest psujakiem szczególnie z pierwszych lat produkcji.
Więc z jednej strony mówisz że RAV była ok.po czym narzekasz na diesle.

Generalnie dziel sobie silniki na 2,2 oraz 2,0 i na roczniki prod do 09 i po 09.

W poczatkowych latach produkcji 2,0D4d był praktycznie starą jednostką 2,0 z nowym osprzętem, nawet często nie było w nich dwumasy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Mar 2013, 14:25

Szybki,od jednej sprawy musimy zacząć!Nie piej peanów na temat silników common rail bo dobrze wiesz jak jest z trwałością układów wtryskowych,przeniesienia napędu,oraz jakie są koszty reanimacji.Ludzie pytają a auta z 2003 r ,a wy polecacie im ten Gnój,który jest wyjątkowo kosztowny w doprowadzaniu do stanu takiego,by móc bezstresowo poruszać się daleko od domu.Nigdy w życiu,ja tego Gnoju używanego bym nie kupił,poza Fiatem,takie jest moje zdanie.Nie pisz mi o Japońskich Dieslach common rail po słusznym przebiegu,bo to zaczyna być śmieszne.Nikt rozsądny nie zaproponuje auta z systemem common rail,które ma ok.10 lat,chyba,że tylko Fiata.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)