Duży dylemat...

25 Sie 2006, 21:04

Witam,

przymierzam się do kupienia samochodu za około 16-20 tys., mam na oku cztery modele następujących marek:

audi A3 (benzyna lub diesel)
Honda Civic hatchback (3 drzwiowy)
VW Golf (benzyna lub diesel)
Rover 25 lub 200

jestem kompletnym laikiem, a odpowiedzi na moje dotychczasowe pytania spowodawały że dalej nie potrafię się zdecydować i mam jeszcze większy mętlik

argumenty jakie słyszałem:
- audi i golf mają twarde zawieszenie, poza tym diesla 8-10 letniego nie opłaca się kupować, Audi jest drogie
- honda drogie części, słabe zawieszenie
- Rover drogie części i serwis (inne źródło że części wcale nie są drogie, ale należy wybrać model zrobiony na podwoziu 6?-z tego co sprawdzałem za te same pieniądze Rover jest najtańszy)

Wizualnie najbardziej skłaniał bym się ku Audi, potem Hondzie i Roverze ale wiem że to nie jest najważniejsze. Chciałbym uzyskac informacje jaki zakup jest dla mnie najkorzystniejszy i jakie argumenty przemawiają za jakim modelem oraz z jakim silnikiem wybrać samochód.

Pozdrawiam Tomik
Tomik
Nowicjusz
 
Posty: 1
0

25 Sie 2006, 21:18

ja bym wybrał AUDI i może być nawet już w TDI(choć nie cierpie diesli)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 754
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam
0

27 Sie 2006, 11:02

Tomik napisał(a):audi A3 (benzyna lub diesel)
Honda Civic hatchback (3 drzwiowy)
VW Golf (benzyna lub diesel)
Rover 25 lub 200
Oprócz Audi godna polecenia jest jeszcze Honda Civic dość trwały i niezawodny samochód. części drogie ale w tych samochodach rzadko się coś psuje, do tego silniki naprawdę dynamiczne.
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5289
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne