E36 a może civic 6

29 Maj 2013, 17:19

Z alf? Pewnie ta stara, która miała RWD.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

29 Maj 2013, 22:35

Nie rozumiem o co ci chodzi
sever
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Niemam

31 Maj 2013, 14:37

Jeździłem cicic jakiś czas temu. Silnik 1.4 dawał radę, a przy spokojnej jeździe był bardzo ekonomiczny.
Adamoo
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: Focus
Silnik: 1.8
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback

31 Maj 2013, 17:08

Kurde sytuacja sie troche skomplikowała znowu, jeździłem z typkiem 318is no i troche bokiem polatalismy i moim zdaniem ma troche za mało mocy na takie cos bo w zakręcie przy 50km/h samochod po ustawieniu bokiem jakos idzie ale jakby to powiedzieć nie czuć tego takiego pchnięcia tylko takie zarzucenie poprstu niema tej mocy zeby przy dricie dac mu ostrzej i ladnie leciec tym bokiem . Z kolej tego typka 318is palis w gazie 11l przy normlanej jezdzie ( bardzo mi sie podoba to spalanie) a mowi ze ma kolega co 325 pali mu w benzynie 15l a w gazie to 16-17 i niewiem czy ten jego koles ma juz padniety sprzet jakis czy cos ale chyba jednak kupie ta 318is mimo tego ze niema tej mocy przy drifice i tego przyśpieszenia :cry:
sever
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Niemam

31 Maj 2013, 18:36

Każdy jeździ inaczej, mojemu kuzynowi 525i, a więc cięższe auto od 325i pali 12 - 13 lpg jeżdżąc po mieście poza godzinami korków.

Mi 328i paliło 10.7 benzyny po mieście jak jechałem ekonomicznie i poza godzinami korków, a tak normalnie to 11.5 - 12, natomiast 2.5 spali litr więcej, czyli bez stania w korkach 12 - 13 litrów benzyny, to daje jakieś 14 lpg. Różnica lpg 3 litry to 7 PLN średniorocznie, warto? Według mnie nie. Nawet jak doliczysz więcej benzyny na grzanie itp. to wyjdzie 10 PLN różnicy w paliwie na 100 km między is, a 325i.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

01 Cze 2013, 00:04

Jakbym miał pewnosc ze to bedzie tylko 3 litry to było by fajnie ale słyszcze czesciej o troszke wiekszej rozbieżnosci 10zł na 100km to fakt nie dużo tymbardziej u mnie bo ja dużo km nie bede robić. Problem jest jeszcze jeden opłaty :evil: samochód będe brał na współwłascicela moja matke 60 % (płaci za silnik 2.0 diesla niecałe 400zł) ja jestem jeszcze + 30% bo niebezpieczny wiek. Ogólnie w tych kalkulator w necie wychodza mi jakies kosmiczne kwoty rzędu 2tyś niewiem czy to możliwe będe musiał sie osobiscie dowiedzieć w hesti tam gdzie ubezpieczone jest auto matki jaka bedzie różnica miedzy 1.8 a 2.5 .
sever
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Niemam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mazda5 bardziej elegancka, praktyczna i bezpieczna
    Mazda5 to model, który wprowadził przesuwane drzwi boczne do świata minivanów. Dostępny w trzech nowych kolorach karoserii – czerwonym Zeal Red, czarnym Jet Black i szarym Meteor Grey. Wnętrze samochodu ...

01 Cze 2013, 08:59

sever napisał(a):akbym miał pewnosc ze to bedzie tylko 3 litry to było by fajnie ale słyszcze czesciej o troszke wiekszej rozbieżnosci 10zł na 100km to fakt nie dużo tymbardziej u mnie bo ja dużo km nie bede robić. Problem jest jeszcze jeden opłaty :evil: samochód będe brał na współwłascicela moja matke 60 % (płaci za silnik 2.0 diesla niecałe 400zł) ja jestem jeszcze + 30% bo niebezpieczny wiek. Ogólnie w tych kalkulator w necie wychodza mi jakies kosmiczne kwoty rzędu 2tyś niewiem czy to możliwe będe musiał sie osobiscie dowiedzieć w hesti tam gdzie ubezpieczone jest auto matki jaka bedzie różnica miedzy 1.8 a 2.5 .


Zdecyduj się po prostu czy chcesz fajny samochód czy ekonomiczny samochód bo takie wyliczanki nie mają większego sensu. Nawet taki sam silnik silnikowi nie równy, jeden spali więcej, inny mniej. Jednego dnia spali mniej innego więcej. Jeżeli chcesz naprawdę fajny samochód bierz 2.5 a jeżeli taka istotna jest ekonomia to kup jakieś tico.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

01 Cze 2013, 09:32

Dokładnie. Poza tym mam już trzecie BMW z R6 pod maską, w tym drugie z LPG i jeżeli nie ufasz użytkownikowi co do spalania to co robisz na forum? Jak wiesz lepiej albo słuchasz kolegi od golfa, który miał kolegę, którego brat miał jakieś zdezelowane bmw dwa miesiące i mu paliło 15 litrów to nie pytaj ludzi na forum.

Tacy jak Ty i tak po miesiącu zawracania dupy kupują lanosa z lpg, to taka mentalność już, inny poziom rozumowania.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

01 Cze 2013, 10:46

jiGsaw napisał(a): Jak wiesz lepiej albo słuchasz kolegi od golfa, który miał kolegę, którego brat miał jakieś zdezelowane bmw dwa miesiące i mu paliło 15 litrów to nie pytaj ludzi na forum.


Właśnie o to chodzi że 3/4 osób i tak wie swoje bo kolega kolegi od strony wujaka cioci latał bokiem przez 13,4 sec.,a do tego my tu pierniczymy o wyważeniach, silnikach i cuś tam jeszcze a zainteresowany miejskim upalaniem o załączaniu gazu i spalaniem podczas upalania na odcinku 3000m.

Proponuje wrócić do pierwotnego założenia czyli hanka civic 1,4 .
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11191
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Cze 2013, 10:59

Podjełem już decyzcje jesli w opłatach nie bedzie jakies dużej róznicy to biore 325 a jak rozbieżność bedzie sięgać około 400+ to biore 318is nie bulwersujcie sie tak na mnie wiem że mogę być trochę męczący, ale tak to jest jeśli sie chce szybki a zarazem wmiare ekonomiczny samochód, bo kasa sie nie przelewa (wiem ze myslicie to na chu.. 2,5 slinik) a no po to zeby czasem poszaleć :roll: a civic tak ja mówiłem juz od A do B tylko sie nadaje . Dzieki wszystkim za pomoc i udzielanie sie w temacie pozdro.
sever
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Niemam