SEAT - prezentacja nowego logo marki

03 Paź 2012, 12:38

SEAT zaprezentował światu nowe logo. Metamorfoza swoją kulminację miała na Salonie Samochodowym w Paryżu i prezentuje nową tożsamość oraz projekt marki. Łączy premierę nowego logo ze światowym debiutem nowego Leona. Model ten na europejskich ulicach dostępny będzie już w listopadzie uzupełniając największą ofensywę produktową w historii firmy, w którą włączyły się już premiera Mii, lifting Ibizy i powrót Toledo.

SEAT - prezentacja nowego logo marki

"Kolejnym krokiem w ewolucji SEAT-a jest prezentacja naszego nowego logo. Odzwierciedla ono wartości marki takie jak: czyste i precyzyjne projektowanie oraz jakość i najnowocześniejszą technologię". Pierwszym modelem noszącym nowe logo będzie całkowicie nowy SEAT Leon, gwiazda SEAT-a na Paryskim Salonie Samochodowym. "Leon jest ikoną w naszej ofercie i stanowi to co najlepsze w Seacie: piękny design, jakość, użyteczne technologie i przyjemność płynąca z jazdy" wyjaśnił James Miur, Prezes SEAT SA.

Nowe logo prezentuje kolejny krok w ciągłym rozwoju wizerunku SEAT-a i otwarcie symbolizuje sześć wartości firmy: design, dynamikę, młodość ducha, efektywność, niezawodność i dostępność.

Nowy element wizualny zawiera nierozerwalny duet ciepłej czerwieni i dynamiki z charakterystycznym chromowanym znakiem SEAT-a. Ewolucja logo symbolizuje przemianę samej firmy, równowagę pomiędzy racjonalną a najbardziej emocjonalną częścią hiszpańskiej marki. Charakteryzuje się symetrycznymi liniami pozostającymi w stałym napięciu, a chromowany symbol jest wyrzeźbiony z precyzją i nowoczesnością. Jego unikalna kompozycja podkreśla odnowione zobowiązania SEAT-a wobec technologicznej precyzji, doskonałości technicznej i innowacji, a czerwień urzeczywistnia hiszpańską dusze.

SEAT - prezentacja nowego logo marki

Elegancja i precyzja znajduje swoje odzwierciedlenie w przekątnej przypominającej Avenida Diagonal w Barcelonie. Linia ta inspiruje twórcza wizję i jest niezbędnym elementem kodu genetycznego SEAT-a. Żywe akcenty w hiszpańskim stylu nadają ciepła i życia, podkreślając głębokie cienie widoczne z różnych perspektyw łącząc racjonalizm i emocje.

Design SEAT-a
W kontekście tożsamości i projektów marki, logo jest jednym z wizualnych elementów stanowiących część nowej wizji. I choć główną działalnością marki jest produkcja samochodów, projekt logo nabiera szczególnego znaczenia wśród wartości firmy tworząc wewnętrzna część kodu genetycznego. Design to DNA SEAT-a. Cytując Alejandro Mesonero-Romanosa, szefa biura stylistycznego SEAT-a "Nowy projekt logo doskonale odzwierciedla naszą miłość do detali i jakości. Przy zachowaniu tożsamości tradycyjnego "S" zmniejszyliśmy liczbę linii, które stały się bardziej wyraziste i których ogólny obwód stał się bardziej kwadratowy, geometryczny. Całość nadaje naszemu nowemu logo bardziej nowoczesny, ostrzejszy i wyrazisty wygląd".

SEAT - prezentacja nowego logo marki

Idąc dalej wygląd nowego Leona miał wielki wpływ na twórczy rozwój logo, szczególnie w zakresie płynnej niczym ciecz koncepcji powierzchni. Proces tworzenia rozpoczął się w połowie 2010 roku.

Witamy ENJOYNEERING
ENJOYNEERING jest wizją firmy. Na ubiegłorocznym Salonie Samochodowym w Genewie prezydent SEAT-a James Muir powiedział: "ENJOYNEERING to nowe hasło hiszpańskiej spółki reprezentujące wartości i DNA marki – technologicznej precyzji i emocjonalnego śródziemnomorskiego designu".

Dla SEAT-a ENJOYNEERING jest czymś więcej niż zmianą korporacyjnej tożsamości. Zdaniem Christiana Steina, szefa marketingu SEAT-a "ENJOYNEERING jest obecny we wszystkim co robimy. Począwszy od szczegółów deski rozdzielczej w naszych samochodach a na doświadczeniach naszych klientów kończąc. Od technologii do emocji jest tylko jeden krok, a my w Seacie stawiamy ten krok codziennie". Nowy slogan jest potężnym narzędziem do zmiany dla całej firmy. Każda jednostka składowa działa wg punktu odniesienia, od modelu samochodu i punktu sprzedaży do prostego wizytownika. SEAT jest gotowy do zmian, a Ty?

Podczas trwającego w Paryżu bezprecedensowego spotkania w historii firmy, hiszpańska marka zaprezentuje nowego Leona oraz nowe Toledo, a rozwój nowej tożsamości zakończył odsłonięciem nowego logo. ENJOYNEERING stworzy nową platformę zasięgu marki SEAT na świecie.

60 lat emocji i generacji designu
Pierwszy model SEAT-a powstał 13 listopada 1953 roku. Był to SEAT 1400. Elegancki i przestronny samochód, który zyskał popularność w swoim segmencie. Od tego czasu SEAT nakreślił swój styl prowadzenia się auta, i który konsekwentnie realizuje w każdym pokoleniu. W latach 60- tych pojawił się SEAT 600, a w 80- tych powstała jedna z ikon hiszpańskiej marki: SEAT Ibiza. Po nim w 1991 roku SEAT Toledo, a siedem lat później Leon potwierdzając aspiracje i styl aut z półwyspu Iberyjskiego.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


źródło: Seat
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3206
Zdjęcia: 11858
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

05 Paź 2012, 19:04

Przemiana równie drastyczna jak w przypadku VW :)
>>DAF XF105<<
viatoll
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 5
Auto: DAF
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kalkulator średniego spalania
    Policzenie wartości średniego spalania jest dosyć istotne dla większości kierowców dlatego też przygotowaliśmy kalkulator kosztów zużycia paliwa który pozwala obliczyć średnie spalanie na określonym dystansie, ...
    Złota Kierownica 2012 - Opel Zafira Tourer
    Opel Zafira Tourer został uhonorowany nagrodą Golden Steering Wheel ("Złota Kierownica"), o którą w tym roku ubiegało się sześć modeli samochodów typu van. Ten prestiżowy europejski tytuł jest kolejnym sukcesem ...

  •  
    • Warto przeczytać