Eko auto do 4 tysi

28 Sty 2018, 23:38

Witam
Aktualnie posiadam PassataB5 1.8 20 V 125 KM, którymi jeżdżę od czterech lat. Z auta ogólnie jestem zadowolony lecz zmieniłem pracę do której muszę dojeżdżać prawie 100 km dziwnnie i postanowiłem zmienić auto na coś na prawdę ekonomicznego. Passeratti zostało wystawione na sprzedaż, oto link do aukcji
[link do oferty na Olx wygasł]

Kwota ze sprzedaży Passata chce przeznaczyć na zakup nowego auta. Poszukuję auta z małą pojemnością najlepiej benzyna + LPG. Co możecie mi polecić? Zastanawiałem się nad toyota yaris pierwszej generacji, lub suzuki swift. Oczywiście nie ograniczę się do tylko i wyłącznie tych dwóch modeli. Chętnie wysłucham waszego zdania co według was w takiej kwocie proponujecie zakupić. Pod Auto wymagam jak najmniejszego wkładu finansowego, spalania i wytrzymałości. Auto nie musi być wcale dobrze wyposażony
Krzysiek12323
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Passat b5
Silnik: 1.8 20V 125 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

29 Sty 2018, 10:04

100km dziennie i Yaris? Według mnie nie jest to dobry pomysł,komfort praktycznie zerowy..

Jak jesteś zadowolony z Passata i wiesz co masz to może do niego wrzucić lpg?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38408
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Sty 2018, 10:40

Z passatem łączą się większe opłaty za op plus nie mam funsuszy aktualnie na instalacje lpg. A co do yariski to jak wyżej pisalem nie oczekuje komfortu od tego auta tylko ekonomi, niezawodności i małych oplat. Dostałem propozycje zamiany za jakieś małe diesle to od razu odmówiłem. Z sęsownych zamian corsa c 2001r 1.0 benzyna i oraz punto 2 w gazolinie
Krzysiek12323
Nowicjusz