Fiat Punto II - zgasły kontrolki, w ogóle nie kręci

Fiat Punto II - zgasły kontrolki, w ogóle nie kręci

01 Sie 2015, 19:31

Witam,

Samochód wczoraj wrócił z warsztatu, gdzie wymienili mi drążek kierowniczy i końcówkę drążka kierowniczego. Ponoć trzeba było rozkręcać cały przód. Byłem wykonać zbieżność, gdzie brakło skali - tak źle mi to zamontowali.

Dzisiaj po zrobieniu 30km chciałem zostawić samochód na tylnym biegu, jednak przestał wchodzić tylny bieg, przez co samochód zjechał w dół. Chciałem odpalić samochód, żeby cofnąć, ale już nawet nie kręcił. Zgasły wszystkie kontrolki, zablokował mi się pedał od hamulca(zostawiony na luzie nie chciał zjechać z górki), tylny bieg w ogóle nie wchodzi. Tydzień temu w tym samym warsztacie również montowali mi zewnętrzne radio i naprawiali panel od przycisku awaryjnego.

Samochód mam od roku, nigdy żadnego problemu z nim nie miałem, jedynie od jakiegoś czasu mały problem z zapalaniem - na ciepłym silniku sporadycznie nie odpalał od razu.

Zbieg okoliczności, że nagle przestał działać tylny bieg, zablokował się hamulec i przestał kręcić, czy wina mechanika?

@Aktualizacja
Byłem sprawdzić jeszcze raz samochód. Po godzinie wróciły do życia kontrolki, zegar i udało mi się załączyć światła(w środku). Przy próbie włączenia silnika momentalnie wszystko zgasło(kontrolki, światła przestały działać).
Niestety nawet po przekręceniu kluczyka o jedno miejsce, aby zobaczyć kontrolki, pedał hamulca nadal był zablokowany(nie da się go wcisnąć, a samochód mimo luzu nie chce zjechać).

@Aktualizacja 2
Ofermy z warsztatu poluzowali zacisk od minusa. Udało się jakoś docisnąć i odpalił od razu. Dalej trochę luzu jest, ale wystarczy, aby do nich podjechać i żeby mi to poprawili. Po odpaleniu hamulec trochę się poluzował, jednak coś mi go blokuje i nie mogę za bardzo go wcisnąć. Wsteczny normalnie zadziałał.

Problem naprawiony, od razu lepiej na duchu :D
Nima
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 01 Sie 2015, 19:04
Auto: Fiat Punto II
Silnik: 1.8 130KM

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Przyczyny wpadnięcia w poślizg podsterowny i nadsterowny Przyczyny wpadnięcia w poślizg podsterowny i nadsterowny
    W okresie jesienno–zimowym zdecydowanie zwiększa się ryzyko wpadnięcia w poślizg. Leżące liście, kałuże, śnieg i lód – to czynniki sprawiające, że ślizgamy się po nawierzchni. Należy jednak pamiętać o tym, ...
    SKODA Yeti zwycięzcą w raporcie niezawodności SKODA Yeti zwycięzcą w raporcie niezawodności
    SKODA Yeti okazała się najbardziej bezawaryjnym autem według raportu niezawodności GTU oraz w badaniach Which? Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego (GTU) skomponowało listę modeli, które uzyskały najlepszą ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Renault Kangoo Z.E. - 10000 sprzedanych egzemplarzy
      Moto Piknik Tychy 2007
      Ford Mondeo Hybrid, tył
      Chusteczki do pielęgnacji kokpitu W5 Carcare