Fiat Stilo. Dobór zestawu głośnomówiącego

Fiat Stilo. Dobór zestawu głośnomówiącego

27 Lut 2017, 11:06

Cześć wszystkim.
Na początek chciałbym powiedzieć, że jestem całkiem zielony jeśli chodzi o auta, moje stilo jest pierwszym samochodem jaki mam. Dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli o czymś zapomniałem napisać, albo nie będę wiedział o co Wam chodzi.
Kwestia jest taka - chciałbym mieć w swoim autku zestaw głośnomówiący podłączony do fabrycznego radia, tak aby dźwięki wydobywał się z głośników samochodu. Oczywiście zależy mi na względnie dobrej jakości rozmowy. Super by było gdyby jeszcze była opcja puszczania muzyki przez bluetooth. Moglibyście mi podpowiedzieć w tej sprawie?
Znalazłem kilka zestawów ale zazwyczaj są one bez opcji podłączenia do audio samochodu. Poza tym ja sam nie bardzo wiem czy dany zestaw na pewno uda się podłączyć w moim autku.
Nokia ck-100 - ten zestaw zwrócił moją uwagę. What do you think?
Będę mega wdzięczny za pomoc :)
Kreeseek
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 31 10 2014
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.6 103km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Fiat Stilo. Dobór zestawu głośnomówiącego

10 Mar 2017, 15:31

Kreeseek napisał(a):Poza tym ja sam nie bardzo wiem czy dany zestaw na pewno uda się podłączyć w moim autku.
Sprawdź jakie to jest dokładnie radyjko lub podaj oznaczenia jego modelu.

Najprostszy zestaw bezprzewodowy z możliwością słuchania muzyki przez bluetooth i używania go jako zestaw głośnomówiący (tu raczej kiepska jakość dźwięku słyszalnego przez osobę dzwoniącą do nas) to tzw. transmiter. Zerknij sobie np. Xiaomi Roidmi 2S, BLOW 74-142 podłaczasz je do gniazda zapalniczki.

Czy chcesz taki zestaw który będzie na stałe zintegrowany z twoim radiem?
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3346
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1999

13 Mar 2017, 11:44