24 Lut 2019, 08:08
Też tak sądzę,odkupiłem Focusa MKI od brata,na pierwszy ogien poszedł alternator do roboty,brak ładowania,siostra jechała autem wieczorem,brak ładowania,wczesniej poczuła swąd,żaden elektromechanik nie chciał go regenerować(Denso),dużo roboty przy demontażu,trudności z częściami,kolega mi go wymontował,rzeczywiście nawet rozrusznik trzeba zdejmować i jeszcze trochę osprzętu klimy,szczotki z regulatorem Magneti Marelli na zamówienie 100 zł,na miejscu mieli zamiennik AS,20 zł,ten kupiłem gdyż wiem,że zamienniki tego segmentu są dobrej jakości,mam zamiennik Cargo w W210 już 140 tyś km i zero problemów.Koszt regeneracji ,czyli wymiana łożysk,komutatora,plus koszt regulatora,200 zł,diody zostały stare,były dobre.Za robociznę kolega wziął 150 zł,wymienił mi w tej cenie sworzeń wahacza jeszcze.Jest opcja kupna nowiutkiego zamiennika,kosztują ok.400 zł.