Ford Focus MK2 lift benzyna

Ford Focus MK2 lift benzyna

19 Mar 2018, 18:32

Witam, szukam samochodu takiego jak w temacie. Wymagania to silnik benzynowy, nadwozie hatchback i wyposażenie troszkę wyższe od standardowego, takiego focusa mozna kupic juz za 15-16k, ja postanowiłem przeznaczyć 20-21 z racji moich wymagań.
Wpadł mi w oko min. ten:

[link wygasł]
Vin: WF0GXXGCDG9P28324

Sprzedający oczywiście zachwala, z mankametów to wgniotka z tyłu po lewej stronie, pod światłem. Co sądzicie o całkoształcie, instalacji gazowej, na co zwrócić uwage podczas oględzin?
ufo369
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 3
Rejestracja: 29 Sty 2018, 21:32
Prawo jazdy od: 18 08 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Honda Civic UFO TypeS
Silnik: 1.8 vtec 140km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Ford Focus MK2 lift benzyna

19 Mar 2018, 19:33

Daj sobie spokój z Fordem z zamontowanym gazem (zwłaszcza zza granicy, świeżo sprowadzony). Jeśli już to zamontuj instalację we własnym zakresie.

Było chyba coś z prawej strony btw
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 11413
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Ford Focus MK2 lift benzyna

19 Mar 2018, 22:14

Dzięki za opinie. Niestety słyszałem, o tym jak zetec znosi LPG i to mnie martwi, rozważam również po prostu wywalenie instalacji gazowej, ale kto wie, czy nie dokonała jakiś spustoszeń w silniku
ufo369
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 3
Rejestracja: 29 Sty 2018, 21:32
Prawo jazdy od: 18 08 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Honda Civic UFO TypeS
Silnik: 1.8 vtec 140km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Ford Focus MK2 lift benzyna

19 Mar 2018, 23:02

w mk2 masz duratec'i

Zresztą wkurzające jest ciągłe pisanie o tym, że na gazie to nie jeździ i w ogóle jest ujowo. Kurfa, mamy XXIw, latamy w kosmos a tutaj poglądy jak z jakiegoś średniowiecza. Proste silniki na pośrednim wtrysku, w miarę bezproblemowe a tutaj będą pisać o problemach z gazem rodem z czasów golfów dwa. Jeśli to odpowiednio serwisujesz to nie będzie problemów.
Insignia ST, 2.0DTH/170, '17
Focus 2, 1.6tdci/90, '10
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3559
Rejestracja: 04 Cze 2016, 17:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus 2, Insignia ST
Silnik: 1.6tdci, 2.0dth
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Ford Focus MK2 lift benzyna

19 Mar 2018, 23:56

O serwis ze swojej strony się nie martwię, bo o samochody dbam. Ale na użytkowanie poprzedniego właściciela wpływu nie mam, stąd moje wątpliwości
ufo369
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 3
Rejestracja: 29 Sty 2018, 21:32
Prawo jazdy od: 18 08 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Honda Civic UFO TypeS
Silnik: 1.8 vtec 140km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Ford Focus MK2 lift benzyna

20 Mar 2018, 00:23

Invi napisał(a):Zresztą wkurzające jest ciągłe pisanie o tym, że na gazie to nie jeździ i w ogóle jest ujowo. Kurfa, mamy XXIw, latamy w kosmos a tutaj poglądy jak z jakiegoś średniowiecza. Proste silniki na pośrednim wtrysku, w miarę bezproblemowe a tutaj będą pisać o problemach z gazem rodem z czasów golfów dwa. Jeśli to odpowiednio serwisujesz to nie będzie problemów.
wspaniały rage z Twojej strony, ale pokaż mi gdzie napisałem, że Ford z gazem nie :wink: piszę tylko o tym, że kupno z już zamontowanym gazem to wyjątkowo duże ryzyko w tych silnikach i lepiej zamontować we własnym zakresie na dobrych częściach u dobrego gazownika
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 11413
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LC F z napędem na obie osie? Lexus LC F z napędem na obie osie?
    O tym, że Lexus przygotowuje wyczynową wersję flagowego coupe LC, wiadomo już od półtora roku i w mediach pojawia się coraz więcej danych dotyczących nowego samochodu, a nawet szpiegowskie zdjęcia wykonane podczas ...
    Motocykliści pomiędzy sznurami samochodów stojącymi w korku? Motocykliści pomiędzy sznurami samochodów stojącymi w korku?
    No i wreszcie wszystko jasne! Motocykle mogą poruszać się pomiędzy pasami! Wspólnie z redakcją Wysokich Obrotów, dodatku motoryzacyjnego Gazety Wyborczej, zadaliśmy pytanie, które od pewnego czasu nurtuje ...

  • Re: Ford Focus MK2 lift benzyna

    20 Mar 2018, 08:27

    Na gazie pojeździ, tylko jeden silnik jest bardziej do tego przystosowany inny mniej. W duratecach nie mamy hydraulicznej regulacji zaworów, tylko tzw. szklanki, w przypadku LPG regulację w tym silniku powinno się robić co 30-40 tys, koszta są spore 500-800 zł. W silnikach tych występują kolektory z klapkami na które trzeba zwrócić uwagę, mogą wpaść do silnika i zrobić spustoszenie.
    mateusz9986
    Zaawansowany
     
    Posty: 593
    Rejestracja: 14 Mar 2010, 13:27
    Miejscowość: Wałycz
    Prawo jazdy od: 0- 3-2010
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Renault Megane II ph II
    Silnik: 1.6
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    Re: Ford Focus MK2 lift benzyna

    20 Mar 2018, 10:17

    Dlatego mało kto taką regulację robi, tym bardziej z mniejszym interwałem. Serio. Wśród rodziny, czy znajomych, mających Hondy, czy Fordy nigdy nie słyszałem "o, a ja wczoraj byłem na regulacji zaworów, bo tak trzeba". Jak ktoś kupuje auto na 30-40k to nie będzie się bawił w szklanki czy płytki, bo to zbyt duża wartość auta, a przecież silnik chodzi.

    Założyć samemu = OK. Ale bez sprawdzenia chociażby kompresji, czy stanu szklanek i popychaczy bym nie ryzykował, tylko kto pozwoli? Nikt.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6065
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 11:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999
     
    • Rage-Race start 2010
      D. Marschall, J. Kisiel, N. Moller Madsen - kierowcy Audi Sport TT Cup
      Dacia Duster, droga szutrowa
      Summer Cars Party 2010