Ford mustang 3.7 V6 jakie zapasy do podniesienia mocy?

13 Paź 2018, 18:03

Witam.
Chciałbym dowiedzieć się jakie bezpieczenie rezerwy do podniesienia mocy ma silnik w Ford Mustang 2014 o pojemności 3.7?
Czy jeżeli obecnie mamy 305/310 km to czy bezpiecznym będzie podniesienie do 400 km?
Planuje zakup jednak znalazłem dwie oferty godne zakupu ale nie są to 5.0 niestety.
Z manuala 3.7 310 km.
Proszę o jakieś wypoeidzi/porady te krytykujące też.
Dziękuję.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

13 Paź 2018, 21:14

O ile się nie mylę to tam siedzi N/A (natural aspirated) więc czym tę moc chcesz podnieść? Planujesz montaż kompresora/turbo? Masz na to 10-15-20 tysięcy dodatkowe?
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

14 Paź 2018, 12:31

nie interesuje mnie jak lecz jaka jest bezpieczna granica,nie pytałem o koszty z tym związane.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

14 Paź 2018, 13:01

Temat jest bardzo rozległy... jeżeli skupisz się na samej mocy i nm to coś jest do ugrania ale i tak się nie dowiesz dokładnie co bo w tuningu jest tak troszku jak powieści science fiction czyli w natłoku fikcji walają się źiarna prawdy. Więc idź taak:::: :ok: kup sobie 3,7 manual załóż lpg i ciesz się tanim dd o super wyglądzie... jak chcesz więcej emocji poluj na 5,0 w manualu chociaż ten jakoś nie zebrał owacji na stojąco.
Interesowałbym się camaro czyli ls albo czelendżerkiem hemi oczywiście SS albo srt. Fajne silniki i można coś przy nich dłubnąć nawet bez kompresorka takie stage 0,5.

p.s.

Modzenie 3,7 to trzeba dowiedzieć się o dół silnika ile przyjmie Nm i w jakiej konfiguracji, trzeba zobaczyć głowy jak oddają Nm, trzeba sprawdzić paliwo czyli pompa, wtryski, listwa itp, trzeba sprawdzić ecu bo jak jest beton to 6k SA, no i heble, zawias bo np. w zwykłej wersji możesz mieć zawias taki że ruszenie po dołożeniu Nm będzie mało realne bez spalenia kapcia.
Ogólnie pomysł tunów 3,7 mało atrakcyjny finansowo tym bardziej że jest seryjne v8 co wyjdzie taniej i szybciej :ok:
Do tego widzę że szukasz ale spokojnie odpuść temat samodzielnego wyszukiwania tylko niech Ci pomoże jakaś firma która ma doświadczenie w tym zaczynając od wychwycenia aut picowanych do zdjęć po papierologię związaną z opł.celnymi. Koszty ich usług nie są duże.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10361
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Paź 2018, 17:14

szukam wytrwale ale ciezko na czym kolwiek oko zawiesci,nie potrzebuje do tego firmy,sam pracuje w tej branzy wiec mam pojecie o tym co sie dzieje wlacznie z cleniem w bremen a potem dodatkowej akcyzie w p po polowie roku,temat oklepany...szukam manuala tylko, 5.0 ciezki do znalezienia z 2014 wszystko w automacie.wiem z czego skladane sa robione samochody na handel itp itd,znając zycie pewnie nie jeden by się nabrał.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

14 Paź 2018, 17:52

mobileIS napisał(a):jaka jest bezpieczna granica


Podzwoń po firmach które się tym zajmują, powiedz że masz takie auto i chcesz je podrasować. Pytasz w problemach technicznych gdzie ludziom się psują korbotronixy więc odpowiedzi raczej nie uzyskasz :naughty:
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

14 Paź 2018, 21:24

Galakty przy tuningu możesz sobie zadzwonić do wróżki ... :ok: a nawet jak ktoś Ci powie górną granicę silnika to skąd mamy wiedzieć czy to jedzie albo co wysypie się wokół silnika.
Dam Ci prosty przykład lexus gs mk1 taki knotek za 5k-15k. Silnik przyjmie bez otwierania 600km 600nm tylko że komputera nie ruszysz a skrzynia automat wytrzyma jakieś 2min jazdy w pełnej piźdz...ie. Więc co Ci po górnej granicy silnika. Albo is200 co z tego że go zrobisz na 300km jak wygeneruje gorszego nm niż jakieś bździdło 1,4.
Autorze powtórze szukaj 5,o v8 nie przesadzaj że jest nie do zdobycia w manualu. Jeżeli jest dla Ciebie problem chwycenie takiego auta to przy modzeniu 3,7 pomnóż te problemy x10.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10361
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

04 Lis 2018, 07:21

Ano wlasnie,pierwsze interesowalbym sie wytrzymaloscia reszty.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)