Gdy w czas mrozu samochód stoi, i stoi, i stoi...

08 Lut 2012, 22:07

evildriver napisał(a):Chodzi o tą żółtą z prawej strony (tuż koło kontrolek oleju, akumulatora i hamulca ręcznego)

Wygląda jak kontrolka "Check Engine" silnika.
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

08 Lut 2012, 22:31

oskduet.pl/kontrolki-samochodowe
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

09 Lut 2012, 20:18

Jest to kontrolka diagnostyki silnika. Wszystkie kontrolki które wiadać na fotce świecą się bo muszą - kluczyk w stacyjce jest przekręcowny, ale silnik nie pracuje, więc normalne zjawisko :wink: Jak uruchomisz silnik, to wszystkie te kontrolki muszą zgasnąć oprócz czerwonej kontrolki drzwi ( chyba, że je zamkniesz :) ) . No i może się świecić ta żółta po lewej ( jak dobrze widzę to kontrolka od rezerwy płynu do spryskiwaczy ).
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

16 Lut 2012, 15:12

Już myślałem, że do zdjęcia licznik wykręciłeś ;)
mstrucz
Aktywny

Miejscowość: Gdynia

21 Lut 2012, 22:19

MotoAlbercik czuwa bo już chciałem pisać że tamta kontrolka to może być brak paliwa ale fakt na focie kluczyk jest nie przekręcony.
kroko
Nowicjusz

Prawo jazdy: 19 11 1987
Auto: brak