Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty

Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty

13 Gru 2015, 20:52

Witam, zwracam się do was z problem trzymania wysokich obrotów przej mojego golfa. Na biegu jałowym trzyma ok. 2-2,5 tys. ( zarówno na pb jak i lpg ). Po zbiciu obrotów silnikiem trzyma ok 900-1000 tys., lecz wiele razy zbije je i momentalnie je podbija do 2 tys.

Proszę o pomoc !
Adi1725
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 13 Gru 2015, 20:50
Prawo jazdy od: 12 05 2014
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW Golf 3
Silnik: 1.8 90km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

Re: Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty

13 Gru 2015, 23:10

Spróbuj na początek wyczyścić silniczek krokowy.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 642
Rejestracja: 23 Sie 2012, 20:12
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

Re: Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty

13 Gru 2015, 23:25

Były dzisiaj wkładane 3 inne i nadal to samo. Myślicie ,że może być to wina czujnika temperatury ?.
Adi1725
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 13 Gru 2015, 20:50
Prawo jazdy od: 12 05 2014
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW Golf 3
Silnik: 1.8 90km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

Re: Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty

14 Gru 2015, 18:39

A więc tak dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury na oryginalny, reduktor od gazu przeczyszczony oraz zamontowana nowa wtyczka od silnika krokowego i poniekąd poskutkowało.

Znaczy tak na benzynie chodzi jak nówka ( idealne obroty ), niestety na gazie nie jest już tak dobrze ( na postoju trzyma 900-1tys ) jednak podczas przyhamowywania przed skrętem, np do garażu ( obroty spadają do 500 i podnoszą do 900 ).

Ogl. jak się okazało w moim mk3 jest założony aparat zapłonowy od mk2 , i zastanawiam się czy to też nie może być powód tych wariacji na gazie ( regulowaliśmy obroty na aparacie zapłonowym i na początku falował w granicach 2tys. - zacinały się obroty na gazie, teraz jest ustawiony idealnie, niestety tak jak pisałem podczas skręcania obroty spadaja i momentalnie sie podnoszą.

I teraz mam problem czy to może być wina tego aparatu zapłonowego z mk2.
Adi1725
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 13 Gru 2015, 20:50
Prawo jazdy od: 12 05 2014
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW Golf 3
Silnik: 1.8 90km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

Re: Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty

14 Gru 2015, 18:39

A więc tak dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury na oryginalny, reduktor od gazu przeczyszczony oraz zamontowana nowa wtyczka od silnika krokowego i poniekąd poskutkowało.

Znaczy tak na benzynie chodzi jak nówka ( idealne obroty ), niestety na gazie nie jest już tak dobrze ( na postoju trzyma 900-1tys ) jednak podczas przyhamowywania przed skrętem, np do garażu ( obroty spadają do 500 i podnoszą do 900 ).

Ogl. jak się okazało w moim mk3 jest założony aparat zapłonowy od mk2 , i zastanawiam się czy to też nie może być powód tych wariacji na gazie ( regulowaliśmy obroty na aparacie zapłonowym i na początku falował w granicach 2tys. - zacinały się obroty na gazie, teraz jest ustawiony idealnie, niestety tak jak pisałem podczas skręcania obroty spadaja i momentalnie sie podnoszą.

I teraz mam problem czy to może być wina tego aparatu zapłonowego z mk2.
Adi1725
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 13 Gru 2015, 20:50
Prawo jazdy od: 12 05 2014
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW Golf 3
Silnik: 1.8 90km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi e-tron GT concept - stylistyka i nadwozie Audi e-tron GT concept - stylistyka i nadwozie
    Niskie, szerokie i z dużym rozstawem osi – oto proporcje klasycznego Gran Turismo. Wpisuje się w nie również Audi e-tron GT concept. Ma 4,96 m. długości, 1,96 m. szerokości i 1,38 m. wysokości. Lekka karoseria ...
    BMW Z9 Gran Turismo 1999 BMW Z9 Gran Turismo 1999
    Koncept BMW Z9 Gran Turismo ma wyznaczać kierunek rozwoju wzornictwa motoryzacyjnego w XXI wieku. Przejrzystość, dynamika i technologia, która dzięki zastosowaniu BMW iDrive ponownie definiuje pojęcie ergonomiki w ...

  •