Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

01 Lut 2017, 22:35

O kuźwa, nie ma większej różnicy między 1.4 a 1.8T. Nie panowie, ja stąd idę bo to typowy troll. Po prostu niemożliwe jest, by taka jednostka mogła żyć świadomie i podejmować decyzje. :D Selekcja naturalna zrobiła by swoje już dawno temu.
galakty
Stały forumowicz
 
Posty: 3809
Rejestracja: 31 Sie 2012, 11:00
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
0

Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

01 Lut 2017, 22:44

Dobra koniec tematu, to teraz do tych co jedną mają zamiar pomagać a nie obrażać i jakieś dziwne rzeczy wypisywac :o

Takie auta lepsze będa?
[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]
Eddie
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 23 Cze 2015, 21:39
Auto: VW Passat B6
Silnik: 2,0 TDI CR
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2008
0

Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

01 Lut 2017, 22:46

Tak śledzę trochę temat z czystej ciekawości i jedyne co mogę wywnioskować to było tak
- Autor tematu postanowił znaleźć auto dziewczynie. Jest fanem wiadomo której marki więc wybór był raczej oczywisty. Znalazł najdroższego Golfa na allegro z przeświadczeniem, że to pewniak, igła. Przedstawił dziewczynie, wszyscy się podpalili. Założył temat na forum, z myślą, że bardziej doświadczeni koledzy poklepią go po ramieniu i będzie bohaterem w swoim domu. Stało się odwrotnie, doświadczenie i rozum podpowiada, że to ogłoszenie jest dziwnym żartem. Autor tematu dostał kubeł zimnej wody na głowę i wylewa swoje frustracje na forum.
Pozdrawiam

Co do ogłoszenia, samochód kompletnie nie wart swojej ceny. Za te pieniądze możesz mieć "niemarkowe" porządne auto, które posłuży bezawaryjnie przez wiele kilometrów.
Co do mocy, że lepiej mieć jej więcej niż mniej to nie ma sensu Cie przekonywać, bo dostałeś wystarczająco przykładów, ale dalej jakoś bez zrozumienia. Dla przykładu podam, że moja koleżanka (blondynka, o autach pojęcia zero, ale porusza się po drodze dosyć sprawnie) ostatnio stwierdziła, że jak będzie zmieniać auto, to koniecznie nieco więcej mocy niż jej 1.4 60 km, bo strach wyprzedzić rowerzystę.

Co do tych "pierwszy właściciel", "babcia jeździła tylko do kościoła" przypomniał mi się pewien filmik:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Wiser
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 29 Sty 2017, 23:56
Prawo jazdy od: 01 01 2009
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nie mam
0

Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

01 Lut 2017, 22:50

Paulo21 napisał(a):Tego juz nie bede komentowal
ja już dawno przestałem bo lekarz zaleca mi żebym się nie denerwował :x
Służe pomocą w dziale blacharstwo-lakiernictwo itp.
Kao
Stały forumowicz
 
Posty: 2484
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Prawo jazdy od: 05 04 2008
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: BMW i Jeep Grand Cherokee WJ
Silnik: 530i, 520i, 4.0 R6
Paliwo: Benzyna
0

Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

01 Lut 2017, 22:58

Ja w tym momencie kończę z tym tematem - można go zamknąć, nie ma sensu bawić się w hejty i obrażać wzajemnie.
Zapomniałem że na tym forum temat VW to tabu, mogłem daihatsu wkleić albo tatę to by 2 osoby odpowiedziały, a tak to wszyscy znawcy motoryzacji nagle.

Nie ma to sensu, po prostu i tyle co mogę powiedzieć.
Gdybym wkleił link do R32 ten temat tak samo by się potoczył więc o czym tu mówić?

Jedynie jakbym wkleił Astrę 1,0 to by było mówione kup, kup świetne auto no bo to opel no tak zapomniałem.
Eddie
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 23 Cze 2015, 21:39
Auto: VW Passat B6
Silnik: 2,0 TDI CR
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2008
0

Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

01 Lut 2017, 23:06

Przyjzyj sie ile tematow jest o vagach. Czesto jest polecane a3 albo golf 4 ale nikt nie poleca takiego silnika bo to jest porazka i jak ktos chce sensownie wybrac to na to nie patrzy. Ciezko sie rozmawia z fanboyami vw. Sam mialem i nie uwazam tych aut za 8 cud swiata juz nie mowiac o golfie 4 bo to tez zadna rewelacja. Szukasz taniego oc i utrzymania a nie bierzesz pod uwage tego ze ubezpieczenie na vw jest kapke wyzsze niz inne mniej liczace sie marki. silnik 1.4 ma problem z odma i spalaniem oleju.
Paulo21
Nowicjusz
 
Posty: 47
Rejestracja: 17 Maj 2014, 18:53
Auto: Chwilowo brak
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi R8 e-tron i S7 Sportback na planie filmu Iron Man 3 Audi R8 e-tron i S7 Sportback na planie filmu Iron Man 3
    Audi kontynuuje współprace z wytwórnią Disneya i z Marvel Studios, tworząc wspólnie film "Iron Man 3". Rezultaty tej kooperacji zobaczymy wkrótce w kinach. Oficjalna premiera odbędzie się w pierwszych ...
    Koniec kręcenia liczników? Koniec kręcenia liczników?
    Z dniem 1 stycznia 2014 r. weszła w życie nowelizacja rozporządzenia Ministra Transportu w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów. Jedną ze zmian jest zobowiązanie stacji kontroli pojazdów do ...

  • Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

    01 Lut 2017, 23:24

    Tak, tylko temat o vagach może byc na zasadzie Audi A6 3,0 tdi na trasy, może być szybkie i dynamiczne 1,8T a może być tak jak tu auto do miasta.

    Mówisz że nie uważasz tych aut za 8 cud świata - no ale już nie masz, domyślam się ze 10 lat tym autem nie jeździłeś ani w salonie go nie kupiłeś to może po prostu kupiłeś grzmota zajechanego? no więc widzisz na czym to polega, chciałeś dynamiki, kupiłeś i przejrzałeś na oczy - dynamika była ale np skrzynia rozpieprzona, wszystko, skrzypi trzesczy itd..
    Jak to jest że jak ktoś kupił np Borę z salonu 1,6 to jeździ 15 lat a niby te cudowne 1,8T czy inne zmieniają co roku właścicieli? za szybkie? :D

    Także jak widać nie ma co tego kontynuować, niestety dla tej dziewczyny nawet taki 1,4 i nawet dużo palący byłby ok, o ile ta oferta była by realna i dobra.
    Nie musi być to golf, tyle tylko że pojawiła się oferta nie z Ostrowii Mazowieckiej, Gubina czy Gniezna tylko z prywatnych rąk, z książką itd..
    jak jakiś jegomość ma ochotę na 1,8T to niech szuka, niech kupuje, potem sprzedaje za 4 miesiące itd..tutaj mówimy o zdrowych normalnych autach a nie handlarskich 1,8T z PL salonu występuje raz na 5 lat i kosztuje 20 tys..
    Eddie
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Rejestracja: 23 Cze 2015, 21:39
    Auto: VW Passat B6
    Silnik: 2,0 TDI CR
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Rok produkcji: 2008
    0

    Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

    01 Lut 2017, 23:44

    Spytałeś o ofertę, wszyscy Ci odradzają a Ty jej bronisz, po co więc pytałeś skoro uważasz, że jest taka świetna?
    Polecam Renault Twingo I, do miasta git, wszędzie zaparkujesz, mocy tyle aby do przodu, żeby przypadkiem nie za dużo, OC tanie.
    Wiser
    Nowicjusz
     
    Posty: 18
    Rejestracja: 29 Sty 2017, 23:56
    Prawo jazdy od: 01 01 2009
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Nie mam
    0

    Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

    01 Lut 2017, 23:53

    Czemu w Polsce 11,5K PLN za tego golfa to dużo skoro w Niemczech, za taką samą IV 1,4 z podobnego rocznika i przebiegu trzeba wyłożyć co najmniej 3k euro?
    txxc
    Początkujący
     
    Posty: 84
    Rejestracja: 30 Mar 2016, 23:57
    Prawo jazdy od: 01 01 2006
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: BMW E46/Daewoo Lanos
    Silnik: 2,2 170KM/1,6 106KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001
    0

    Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

    02 Lut 2017, 08:33

    Żadnych hejtów tutaj nie widzę. Jedyne co można zauważyć, to konstruktywna krytyka czyjejś nieświadomej postawy. Co do vagów: są mocno przereklamowane, a ich cena wygórowana w wielu przypadkach. Poza tym, tutaj za często nie poleca się chociażby nowszych VW, seatów (ich silniki są nietrwałe, eksploatacja może wymagać wiele do życzenia), bo to forum ma pomóc w dobrym wyborze samochodu, a nie przylatywać przy kupnie. Jak wiesz lepiej kolego, to po co pisać posta? Jak nie chcesz pomocy, to po co o nią prosisz?
    marchewa5674
    Nowicjusz
     
    Posty: 15
    Rejestracja: 30 Wrz 2016, 09:03
    Auto: Opel Meriva I
    Silnik: 1.4 90KM
    Typ: Hatchback
    Rok produkcji: 2007
    0

    Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

    02 Lut 2017, 09:56

    Widzę, że Lovato/Łokoj się nudzi :D
    łysy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2436
    Zdjęcia: 2
    Rejestracja: 09 Lut 2014, 09:20
    Prawo jazdy od: 12 09 2001
    Auto: VW Golf VII
    Silnik: 1.4 TSI 150KM
    Paliwo: Benzyna
    1

    Re: Golfik 11500 pln Mazowieckie dla dziewczyny

    02 Lut 2017, 13:53

    1.4=1.8t aaaaaaaa :lol:

    Co do linków, niebieskie Polo z jednorazowym silnikiem (po ok 150k dół silnika trafia szlag, a na nowo nie wyważysz, bo nie sposób tego zrobić). Reszta ok.
    Eddie napisał(a):dla tej dziewczyny nawet taki 1,4 i nawet dużo palący byłby ok
    pewnie, palmy w kominkach Rembrandta, Matejkę i Picassa. Co za różnica czym palić, ważne że ciepło.

    Wg wcześniejszego życzenia autora zamykam temat.
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10487
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008
    0
     
    • Warto przeczytać
    • Mazda6 Sport Kombi, 2012, 3
      MINI Cooper, przednia lampa
      Mazda6 Wagon, przód, 2012
      Przyciski grzanych foteli, Honda Civic UFO