Shaco napisał(a):[...]jaki tam silnik jest w miarę bezawaryjny i dobry?
W tym modelu dosyć popularne stały się już konstrukcje z serii "downsizing" o oznaczeniu TCe. Są żwawsze, bardziej niż te z poprzedniej epoki, ale ich awaryjność i koszty napraw także będą wyższe.
Godnymi polecenia w tym modelu (o ile w ogóle można tak powiedzieć) będą 2.0, albo 1.6. Ja osobiście skłaniałbym się jednak ku 2.0 ze względu na dynamikę, ale niestety jest to okupione wyższym spalaniem.
W powyższych postach widziałem, że ktoś polecał i30. Moim zdaniem może to być dobry wybór, dlatego że kupisz auto, które na naszym rynku jest dosyć popularne i większość problemów jakie w nim występują są znane już większości mechaników. Wnętrze samochodu można uznać za świeże i zgrabne. Sylwetka auta jest też niebrzydka, choć bliźniaczy Cee'd od Kii moim zdaniem jest ładniejszy.
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...