HELP! Pierwszy samochód

23 Sty 2011, 17:03

Witam!
na 'dzień dobry' pragnę powiedzieć że w tematach samochodowych jestem zielona, więc proszę o wyrozumiałość ;)

jestem młodym kierowcą (kierowniczką) i postanowiłam sobie kupić pierwsze autko, kwota jaką dysponuję to max 25 000,- co polecacie?

znalazłam też ciekawą ofertę: autko jest w komisie cena 21400, 2007r, przebieg 61000, na benzynę, 95KM, niezarejestrowane, sprowadzone.
w opisie dodatkowym widnieje 21400+opłaty - jak mam to rozumieć, co wchodzi w skład takich opłat i ile one wynoszą?
jest też podobne (też sprowadzone) koszt 23400 ale w opisie jest koszt I rejestr 370, tz. że zapłacę 23400+370=23770 i to wszystko????
proszę Was o pomoc :)
Meggy
Meggy
Nowicjusz
 
Posty: 12
Miejscowość: Brak

23 Sty 2011, 17:43

Meggy,no ale :grin: jakie to autko znalazłaś,jaka marka?!Jaki segment ciebie interesuje,małe,średnie?!Diesel,benzynka,itd.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

23 Sty 2011, 17:44

Nie daj się namówić aby kupic auto od handlarza i nie podpisac umowy z nim a z jakąś osobą której na oczy nie widziałaś. Potem w razie problemów, czy jak by się okazłąo że auto kradzione to nie masz do kogo się zwrócić.
Bardziej auto do miasta czy w trasy? Jak do miasta to benzyna lub benzyna + LPG jak w trasy to diesel. Jakiej wielkości aut szukasz? Małe, duże, limuzyny, coś z napędem na 4 koła? Kombi, sedan?
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

24 Sty 2011, 13:50

szukam czegoś małego (tzw hatchback jak się nie mylę); opla corsa, mercedes klasy A - wielkościowo coś w tym stylu. i do miasta i w trasy.
ale chodziło mi konkretnie o te opłaty, jakie one są i ile mogą wynieść, czy to jakiś procent od ceny auta, czy odgórnie narzucona kwota :?: :!:
mam też ofertę z komisu na toyotę yaris1.3 benzyna z 2007, już zarejestrowana w cenie 22900, czy to możliwe :?: myslałam że toyoty są droższe.....
Meggy
Meggy
Nowicjusz
 
Posty: 12
Miejscowość: Brak

24 Sty 2011, 14:31