MotoAlbercik napisał(a):Najpierw trzeba usunąć kratkę i założyć kanapy tylne, pasy, zagłówki, bo jak się domyślam, tego nie było i była kratka ( chyba, że jej nie było, bo ktoś wcześniej zdemontował...).
To już zrobił handlarz który im auto sprzedał
Czyli klasycznie jak w przypadku VANów z DK.
Ktoś zrobił Cię w bambuko bo miał 2-osobowe auto i założył pasy i kanapę a nie zrobił tego jak należy jeżeli chodzi o dokumenty.(bo to kosztuje i są problemy, jest dużo biegania i załatwiania)
dzisiaj wygląda to tak:
Musisz mieć na pewno dodatkowo fakturę na montaż pasów i kanapy przez zakład uprawniony.
Homologację że pierwotnie auto wyszło jako 5-osobowe.
Chyba że po tym
VIN wyszło jako fabrycznie 2-osobowe no to zapomnij o zmianie na 5-osób.
A także prawdopodobnie pismo ze serwisu Skody że ta przeróbka jest zrobiona prawidłowo...aczkolwiek do tej pory nie wymagano tego, ale strasznie jęczą.
Z tym trzeba jechać na OSKP na przegląd poszerzony za 180zł i diagnosta zmienia ilość miejsc i wpisuje w Cepik,
Później do WK na zmianę dowodu rejestracyjnego...koszt chyba 80zł
![Mr. Green :mrgreen:]()
A jak sobie nie poradzisz to jeżeli kupiliście auto od handlarza który prowadzi DG to auto możesz zwrócić bo ma wadę prawną.
Zapewne Skoda była tańsza o 2-3 tys ....więc coś za coś.