Honda Civic Moj pierwszy samochod, a moze cos innego ?

26 Mar 2007, 21:27

Kurcze, nie denerwujcie sie, ze tak ciagle zmieniam zdanie :P. Ja jestem raczej zielony, a 18-tka dopiero w czerwcu.... Zapomnielismy o tym, ze ja jeszcze bede musial wozic sprzet gitarowy na koncerty/proby. Potrzebuje miejsca na kolumne gitarowa, ktora ma 75x75x35 (do Hondy w sam raz do bagaznika, ale juz raczej nic wiecej, reszta na siedzenia). Pisalem do jednego sprzedawcy z Allegro, ktory ma Subaru Impreze Wagon, i bagazniczek jest ze hoho, tylko musialbym to autko juz miec koniecznie z gazem. Na plus jest wyposazenie, ABS, poduszka, elektryczne lust/szyb., 4WD, automat no i cena.
Kurde, no nie wiem. Z jednej strony taki "male combi" byloby czadem, jesli chodzi o miejsce i wygode/bezpieczenstwo. Z drugiej Honda malo pali (no ale jest tez drozsza, jak by nie patrzec)...
ch...a :/
hair of the dog
Nowicjusz

Miejscowość: łódź

27 Mar 2007, 00:05

Ja bym stawiał na Subaru Impreze Wagon, w końcu to nie jest aż taki wielki samochód i spalanie można znieść :)

A Civic to fajny samochodzik, ale malutki :/
(ale jak dla mnie 10razy lepszy od Golfa III)

Pozdrawiam ;)
invitto
Nowicjusz

21 Cze 2009, 00:31

Golf na pewno nie jest samochodem bezawaryjnym!!!!!!!!! Ale zaletą są niske ceny i dosłownie zalew ich oferty. Do tego niebagatelną sprawą jest to że wszyscy mechanicy je naprawiają. Jak chcesz oszczędnego Golfa to kup TDI 1Z 90 km lub AFN 110 ale tutaj ceny są już wyższe i od razu zaloguj sie na stronce www.forum.vwgolf.pl unikniesz wielu niespodzianek i wiesz czego siespodziewać.
Ostatnio edytowany przez Maciuś01, 19 Gru 2010, 03:29, edytowano w sumie 1 raz
Maciuś01

21 Cze 2009, 18:12

zasrany debilu po co odkopujesz temat sprzed grubo 2 lat?
[niedozwolone słowo] coraz większe de..le na tym forum
Loosmo
Początkujący

17 Gru 2010, 02:19