Honda civic TDI

honda civic TDI

14 Lip 2010, 09:48

Witam.
Co padło w moim samochodzie (civic 1.7 TDI rok 2002) jeśli miesiąc temu miał robioną regenerację turbiny z uwagi na spadek mocy do prędkości żółwia... a teraz na nowo to samo... plus dziwne dźwięki w silniku i dramatyczne białe dymy z rury wydechowej? Odpala, pali się kontrolka silnika i dymi tak, ze nic nie widać no i nie ma przyspieszenia...
jones13
jones13
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 14 Lip 2010, 09:27
Miejscowość: Kraków

Re: Honda civic TDI

14 Lip 2010, 10:51

Podstawowa sprawa to sprawdzenie czy ubywa płynu chłodzącego ze zbiorniczka jeśli nie to sprawdź olej jak zaczyna brać olej to całkiem prawdopodobne że turbo walnęło no i nie polecam jeździć tym autem.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Honda civic TDI

16 Lip 2010, 14:20

Dziękuję za info :smile:
Samochód na lawecie pojechał do mechanika...który na razie też nie wie co mu jest. Płynu chłodzącego znacząco ubywało od początku kiedy go mam tj. od dwóch lat, ale nie był to wtedy problem bo nic się nie działo niepokojącego. Nie widać też ubywającego oleju...jeśli to turbina, która ostatnio miesiąc temu była regenerowana to możliwe, że nie zrobili tego jak trzeba? Podobno może to być problem z jakąś uszczelką albo z przewodami....czy to oznacza,że turbina już tym razem jest do wymiany na nową? Jaki to będzie koszt w takim razie?
jones13
jones13
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 14 Lip 2010, 09:27
Miejscowość: Kraków

Re: Honda civic TDI

17 Lip 2010, 17:26

Na zakłady regenerujące turbiny trzeba uważać bo nieraz odwalają fuszerkę szanujący się zakład daję jakąś gwarancję na wykonaną naprawę i wtedy nie ma problemu. Mogło coś strzelić i płyn dostaje się do komory spalania. Trzeba szukać.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Honda civic TDI

22 Sie 2010, 08:58

Kontynuuje wątek regenerowanej turbiny... po raz drugi po regeneracji turbiny po tygodniu jazdy znowu to samo....coś strzeliło podczas jazdy i znowu moc spadła do 2 tys obrotów max... i świszczy pod maską. Mam nadzieje, że silnik jeszcze nie poszedł? Czy jest sens kupienia używanej turbiny? Samochód ma przejechane 165 tys km..fakt, że był sprowadzany, ale to przecież japończyk...więc powinien przejechać conajmniej dwa razy tyle..
Dziekuję z góry za doradę.
jones13
jones13
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 14 Lip 2010, 09:27
Miejscowość: Kraków
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Limuzyny - przegląd polskiego rynku Limuzyny - przegląd polskiego rynku
    Nawiązując do wydarzenia które dzisiaj się rozpoczyna to limuzyna Donalda Trumpa jest już w Warszawie i budzi na pewno nie małe emocje nie tylko miłośników motoryzacji. Ten opancerzony samochód wyposażony ...
    Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE  o mocy 111 KM Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE o mocy 111 KM
    Nowa Toyota Yaris napędzana jest między innymi produkowanym w Polsce silnikiem benzynowym o pojemności 1,5 l i mocy 111 KM. Motor jest o 10 proc. mocniejszy od silnika 1,33 z poprzedniej wersji modelu. Dzięki temu samochód ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Monster Truck Rock Star, 11
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      GTP Light