Hyundai Coupe III 2.0 i 16V 143KM 105kW z 2005 r - kilka pytań

21 Paź 2019, 18:11

Witam, jestem raczej laikiem, jeśli chodzi o motoryzację, dlatego chcę się poradzić mądrzejszych. Mam okazję kupić Hyundaia Coupe III 2.0 i 16V 143KM 105kW z 2005 r. z tym, że będzie to zakup dopiero na przełomie kwietnia/maja przyszłego roku, a więc będzie miał już 15 lat. Kilka pytań:

1) gaz założony miał 22/06/2017, a butla gazowa ma 45 litrów. Czy z tym gazem będę musiał coś robić jak miną prawie 3 lata w chwili zakupu od jego założenia czy mogę spokojnie jeździć?

2) martwi mnie przebieg, w chwili zakupu będzie ok. 230.000, ja będę robił nim w granicach 10.000 rocznie, a chcę kilka lat (powiedzmy 5 nim pośmigać). Jest to wykonalne czy ze względu na przebieg powinienem odpuścić?

3) no i w końcu - jaka cena, biorąc pod uwagę powyższe info, wyposażenie (climatronic, szyberdach, fabryczne oryginalne radio Hyundai z nawigacją GPS, czujnik zmierzchu, światła LEDowe (soczewkowe), skórzane skóry, tempomat, podgrzewane siedzenia i lusterka - piszę wszystko, bo nie wiem co jest w standardzie, a co nie) i zdjęcia poglądowe, które dołączam (widać trochę rudej, jakieś zarysowania, pęknięta skóra w szwie na tylnym siedzeniu).

Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie (na co powinienem zwrócić uwagę itp.) to bardzo chętnie przeczytam. Z góry dzięki za każdą odpowiedź. Pozdrawiam :)

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie
davido1916
Obserwowany
 
Posty: 1

24 Lis 2019, 13:33

davido1916 napisał(a):1) gaz założony miał 22/06/2017, a butla gazowa ma 45 litrów. Czy z tym gazem będę musiał coś robić jak miną prawie 3 lata w chwili zakupu od jego założenia czy mogę spokojnie jeździć?
Jak nie będzie żadnych problemów to nic nie musisz robić.